اخبار بازی

میشل آنسل ، خالق سری بازی Rayman از صنعت بازی‌های ویدیوی خداحافظی کرد

میشل آنسل خالق سری ‌بازی‌های Rayman، Rabbids و Beyond Good and Evil برای همیشه از از صنعت بازی‌های ویدیوی خداحافظی کرد. سازنده‌ی بازی Beyond Good and Evil 2 در پست اینستاگرام خود اعلام کرد که قصد دارد از این به بعد به پیشه‌ای که به آن علاقه دارد یعنی کار در پناهگاه حیاط وحش بپردازد.

بعد از 30 سال، تصمیم گرفتم که دیگر به کار خود بر روی بازی‌های ویدیوی خاتمه دهم و بطور کامل بر روی دومین کار مورد علاقه‌ی خودم یعنی حیاط وحش تمرکز کنم. پروژه‌ی جدید من در دنیای واقعی انجام می‌شود و شامل یک پناهگاه حیاط وحش است که به آموزش، دوستداران طبیعت و حیوانات وحشی اختصاص دارد.

بسیاری از شما به احتمال زیاد دوست دارید که بدانید حالا چه اتفاقی برای Wild و Beyond Good and Evil 2 خواهد افتاد. جای هیچ نگرانی وجود ندارد . از ماه‌ها پیش تیم‌های سازنده بطور مستقل در حال کار هستند و پروژه‌‌ها بخوبی پیش می‌روند. بزودی شاهد چیزهای زیبایی خواهید بود.

طرح ساخت بازی Beyond Good and Evil 2 از هشت سال پیش شروع شد و در سپتامبر سال 2016 آنسل شروع به پخش عکس‌های بازی کرد تا سال 2017 که از آن به طور رسمی در طی مراسم E3 رونمایی شد.

پروژه بازی Wild نیز که شش سال پیش معرفی شد همچنان توسط استودیوی وایلد شیپ در حال ساخت است. آخرین خبری که در مورد این استودیو منتشر شد حاکی از این موضوع بود که استودیو در حال استخدام نیروهای جدید برای افزایش سرعت ساخت بازی است.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا