اخبار بازی

Michael Pachter ، عنوانهای “first-party” نینتندو خیلی بهتر از دیگر شرکتهاست.


همانطور که مطلع هستید چندی پیش از شرکت ماکروسافت اقای Dennis Durkin که رئیس بخش مالی کنسول Xbox میباشد در طی مصاحبه ای گفته بود این شرکت دارای بهترین بازیهای first-party میباشد .

بعد از گفتن این سخن، از سوی سونی و نینتندو سخنی به بیرون درز نکرد تا با امروز که سایت IndustryGamers در طی مصاحبه ای با تحلیلگر معروف بازی اقای Michael Pachter نظرات وی را جویا شد ؛ عقیده وی بلعکس Dennis Durkin بود، و وی بیان کرد بهترین بازیهای "first-party" ازان شرکت نینتندو میباشد ، "شرکتی که با بازیهای زیبایی چون Mario, Zelda, Donkey Kong, Pokemon و دیگر عناوین جایگاهش را در این صنعت مستحکم کرده است" ؛ Pachter در این مصاحبه قبل از هر چیز به تحلیل سخنان و شخص "Dennis Durkin" پرداخت و اذعان کرد :

" Dennis  انسان بزرگی است و برای صادق ماندن به خوانواده ماکروسافت ، تلاش و هزینه فراوانی میکند. به شخصه عقیده دارم first-party های شرکت Nintendo خیلی بهتر از دیگر شرکتهای ارائه دهنده این گونه بازیها میباشد ؛ و فکر هم نمیکنم دو شرکت Sony و Microsoft در این مسئله به جدل بپردازند .
وی در ادامه افزود : و در مورد اینکه کدامیک از دو شرکت Sony و Microsoft بهتر هستند هم واقعا نمیدانم چرا همه میخواهند نظر مرا جویا شوند ، من هر سه کنسول را دارم (360 ، PS3 , Nintendo ) ، به بازیهای "first-party" سونی چون "God of War, Gran Turismo, Uncharted, Little Big Planet و Twisted Metal" که به زودی در راه است علاقه فراوان دارم ؛ در مرو شرکت
Microsoft هم همینگونه میباشد ، بازیهای "Halo, Forza, Fable, Alan Wake و Gears of War
" را دوست دارم و بازی میکنم ، اما اینکه با این استدلال بگوییم کدامیک بهتر است ، به مانند است که بگوییم Ford بهتر از جنرال موتور است ! یا Wal-Mart بهتر از Target میباشد ؛ هر دوی اینها خوب هستند ، و مردم نیز دارای سلیقه های مختلفی هستند.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا