اخبار بازینینتندو سوییچ

معرفی و عرضه آپدیت جدید رایگان بازی Metroid Dread

در جریان برنامه Nintendo Direct اخیر، دو درجه سختی جدید برای بازی Metroid Dread معرفی شد که هردوی آن‌ها از همین حالا در دسترس هستند. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Metroid Dread

بازی Metroid Dread یکی از بهترین عناوین سال گذشته محسوب می‌شد، از این‌رو گروهی از کاربران ترجیح می‌دادند که بازی کمی آسان‌تر باشد تا این دسته از افراد نیز بتوانند از تجربه آن لذت ببرند. در همین حال، افرادی نیز وجود داشتند که شیفته این میزان از سختی بازی شدند و حتی شاید بتوان گفت که به‌دنبال چالش‌های بیشتری بودند. حال آپدیت جدید Metroid Dread برای هر دو دسته از این بازیکنان، محتوای جذابی را در بر دارد.

در درجه سختی جدید Dread Mode، فارغ از اینکه چه مقدار از نوار سلامتی بازیکن باقی مانده، ساموس تنها با یک ضربه کشته می‌شود. درجه سختی Rookie Mode نیز همان‌طور که از نامش پیداست، تجربه آسان‌تری را ارائه می‌دهد. در این حالت، ریکاوری نوار سلامتی بازیکن با سرعت بیشتری اتفاق می‌افتد تا افرادی که چندان قصد به‌چالش کشیدن خود را ندارند، بتوانند از بازی لذت ببرند.

همان‌طور که گفته شد، این آپدیت از همین حالا به‌طور رایگان در اختیار دارندگان Metroid Dread قرار گرفته است. استودیوی MercurySteam همچنین در دایرکتی که پخش شد، از یک مود Boss Rush نیز رونمایی کرد که آپریل امسال در قالب آپدیتی رایگان به بازی اضافه می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا