اخبار بازی

استودیو 4A Games توسط کمپانی Embracer Group خریداری شد

کمپانی Embracer Group سازندگان سری Metro یعنی استودیو 4A Games را به قیمت 80 میلیون دلار خریداری کرد. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Metro Exodus

امبریسر گروپ که کمپانی مادر شرکت THQ Nordic به‌حساب می‌آید، اعلام کرد که 4A Games را در کنار چند استودیوی دیگر خریداری کرده‌است. بستن این قرارداد چندان تعجب‌آور نیست؛ چرا که بازی‌های 4A Games توسط Deep Silver نشر می‌شوند و Embracer مالک این شرکت به‌شمار می‌رود. بنابراین همکاری بین Embracer و 4A Games برای مدت‌ها قبل وجود داشته‌است.

امبریسر حالا نه‌تنها مالکیت 4A Games و انجین بازیسازی آن‌ها را در دست دارد، بلکه آی پی Metro  نیز متعلق به این شرکت می‌شود. رئیس استودیو یعنی آقای Dean Sharpe تاکید کرد که ساخت بازی‌های مترو ادامه خواهد داشت. او همچنین در مورد خریده شدن 4A Games گفت: “ما بر روی ارائه یک تجربه مولتی پلیر به طرفداران خود تمرکز خواهیم کرد. بابت خلق یک آی پی جدید AAA در آینده‌ای نزدیک که از ساخته‌های قبلیمان نیز جاه‌طلبانه‌تر است، مشتاق هستیم.”

کمپانی Embracer نیز اشاره کرد که کار بر روی این آی پی جدید AAAآغاز شده‌است. این کمپانی همچنین مالکیت شرکت‌های New World Interactive ،Sola Media ،Palindrome Interactive ،Rare Earth Games ،Vermila Studios و Deca Games را به‌دست آورده‌است.

بدین صورت، مالکیت آی پی‌هایی مانند Goat Simulator، Saints Row، World War Z، SnowRunners، Metro و Kingdom Come: Deliverance در اختیار Embracer قرار گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا