اخبار بازی

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain معرفی شد

89486502262341928329.jpeg

The Phantom Pain، عنوانی جدید که سال گذشته طبق ویدئویی، مشخص شد در دست ساخت توسط استدیو Moby Dic است. در E3 سال گذشته تریلری که همه را شگفت زده کرد نیز، عنوان Metal Gear Solid: Ground Zeroes را معرفی نمود. اما Hideo Kojima در کنفرانس مربوط به استدیو خود، از عنوانی جدید تحت نام Metal Gear Solid V: The Phantom Pain رونمایی کرد که حاصل تلفیق دو عنوان ذکر شده است.

آقای Hideo Kojima همانند شخص Joakim Mogren، با سر بانداژ شده وارد صحنه شد و گفت: " The Phantom Pain و Ground Zeroes با هم عنوان Metal Gear Solid V: The Phantom Pain تشکیل می دهند." وی در رابطه با تریلر پخش شده از این عنوان در GDC اذعان داشت: "من دوست دارم به شما قسمتی از حرکت ما با موتور FOX Engine را نمایش دهم. The Phantom Pain یک عنوان Open World هست، اما در ابتدا یک معرفه و آموزش به حساب می آمد، در واقع بیشتر از یک بازی، به منظور کنترل و درک سیستم کلی آن بود."

" داستان از جایی آغاز می شود که Snake پس از 9 سال بیهوشی، بلند می شود در حالی که همه جا به طور ناگهانی مورد حمله ی افراد بیگانه قرار گرفته است. او از بیمارستانی که در آن بود خارج می شود.     در تمامی این سال ها، Snake بسیاری از توانایی های خود را از دست می دهد. در واقع شما باید از حالت صفر با او همراه باشید."

تمامی چیزهایی که به نمایش در آمد، بر روی یک PC اجرا شده بود. در این همایش، تریلری از گیم پلی بازی _ در هنگام خارج شدن Snake به همراه یک شخص با نام Ishmael از بیمارستان_ منتشر شد. Snake می تواند به صورت آزادانه در این جهان باز قدم بگذارد.

آقای Kojima سعی داشت در توییت خود تمامی این سردگمی های ممکن را از بین برند.

وی افزود: "Ground Zeroes یک مقدمه و به همراه Phantom Pain که قسمت اصلی بازی به شمار می آید، با هم Metal Gear Solid V: The Phantom Pain را متشکل می شوند، حتی نام این عنوان هم به این صورت در نظر گرفته شد."

بنظر می رسد آقای David Hayter صداگذار مشهور سری Metal Gear Solid، نقشی در عنوان جدید نخواهد داشت البته فعلا به صورت یک شایعه تلقی می کنیم.

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain برای کنسول های Xbox 360 و PS3 برنامه ریزی شده است.

وبسایت رسمی بازی را در اینجا مشاهده کنید.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا