اخبار بازی

Metal Gear Solid Existence چیست ؟

با توجه به حرف‌های اخیر رایان پیتون و خریداری نام تجاری MGS : Existence به نظر می‌رسد وقت آن رسیده است که خبر وجود «چیزی» به اسم Metal Gear Solid : Existence را اعلام کنیم. هرچند ممکن است این عنوان اصلا یک بازی رایانه‌ای نباشد ولی حرف‌های رایان پیتون مبنی بر آغاز کار روی MGS 5 هرچند کوتاه ولی مهم است.

چندی قابل خبر جدایی رایان پیتون از Kojima Production منتشر شد. پیتون چندی بعد از جدایی اعلام کرد که Metal Gear Solid 5 در حال ساخت است. پیتون در این‌باره گفت : خیلی سخت است که درگیر پروژه Metal Gear Solid 5 نباشید، اما مطمئنم که کوجیما و دیگر اعضای تیم خارق‌العاده یک‌بار دیگر یک عنوان استثنایی و پر فروش خواهند ساخت.
چندی پیش هم خبری مبنی بر خریداری شدن حقوق و نام تجاری Metal Gear Solid Existence و Existence (فقط برای امریکا) منتشر شد.
اما واقعا MGS Existence چیست ؟
به عقیده وب‌سایت Siliconera این عنوان با توجه به پایان کار اسنیک به اعماق داستان‌های قدیمی Metal Gear خواهد رفت و بیشتر به Big Boss خواهد پرداخت.
اما برد شومیکر از نویسندگان جاینت‌بامب معتقد است بعد از Substance و Subsistence نوبت به Existence می‌رسد.
شاید لازم باشد به DVD به نام Existence که همراه با Metal Gear Solid 3: Subsistence منتشر نیز اشاره‌ای داشتیم.

در هر حال مطمئنا وجود نسخه پنجم این سری بازی حتمی است اما سوال این است؛ با پایان کار اسنیک، کونامی دقیقا چه برنامه‌ای برای ادامه سری بازی خواهد داشت ؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا