اخبار بازیپلی استیشن

پلی استیشن: بازی‌های مورد انتظار کونامی، امسال منتشر خواهند شد

دیروز پستی در وبلاگ رسمی پلی استیشن منتشر شد که ادعا می‌کرد بازی‌های Metal Gear Solid Delta: Snake Eater و Silent Hill 2 Remake تا آخر امسال عرضه خواهند شد.

در یک پست وبلاگی از پلی استیشن، جزئیات بزرگترین عناوینی که در سال 2024 قرار است برای این پلتفرم منتشر شوند توضیح داده شده، اما نکته جالب توجه این است که دو بازی مورد انتظار کونامی، Metal Gear Solid Delta: Snake Eater و Silent Hill 2 Remake هم در این پست، لیست شده‌اند. البته در پایان پست، متنی برای سلب مسئولیت نوشته شده که می‌گوید: «همه این عناوین «در زمان انتشار این مقاله» برای انتشار در سال 2024 برنامه‌ریزی شده‌اند.»

با اینکه هیچکدام از دو عنوان بالا تاکنون هیچ تاریخ عرضه رسمی‌ دریافت نکرده‌اند، این ادعای پلی استیشن معتبرترین خبریست که درمورد زمان انتشار احتمالی این دو بازی شدیدا موردانتظار داریم.

بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater یک ریمیک از بازی خاطره‌انگیز Metal Gear Solid 3 است که پارسال معرفی شد و قرار است برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سریز ایکس/اس و کامپیوترهای شخصی منتشر بشود.

بازی Silent Hill 2 Remake هم یک بازسازی دیگر از عنوان اصلی است که توسط استودیو Bloober Team درحال توسعه است و اولین بار در سال 2022 معرفی شد. با اینحال از آن زمان، آپدیت‌ها و خبرهای جدید زیادی از این بازی نشنیده‌ایم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا