اخبار بازی

Metacritic متهم به حذف امتیازات منفی Mass Effect 3

سایت Metacritic متهم به حذف امتیازات منفی (پایین) Mass Effect 3 شده است.

تعدادی از گیمرهای اصلی سایت Metacritic که هر روز این سایت را دنبال می کنند، خبر از این داده اند که سایت Metacritic در یک اقدام مخفیانه، مشغول حذف امتیازات منفی (پایین) Mass Effect 3 می باشد.

در طی این اقدام، جناب آقای Marc Doyle در طی مصاحبه ای با سایت Kotaku فرمود: " ما قبول داریم که بعضی از امتیازات این بازی حذف شده است اما این امتیازات مربوط به User Review ها بوده و تعدادی از نقدهای User Review ها به علت رعایت نکردن قوانین Metacritic حذف شده اند. متاسفانه بعضی از User Review ها اقدام به تخریب یک عنوان می کنند که ما از چند وقت قبل با پی بردن به این موضوع، اقدام به حذف Review های منفی می کنیم تا برای خوانندگان ذهنیت منفی نسبت به یک بازی ایجاد نشود "

همچنین اقای Marc Doyle در ادامه ی صحبتهای خود به تمامی کاربران Metacritic گفتند که هرگونه Review منفی و Trolling را سریعآ گزارش دهند تا در اولین فرصت نسبت به حذف یا ماندگاری آن اقدام شود.

لازم به ذکر است که پس از ثبت شدن اولین نمرات Mass Effect 3 در سایت ما، ناگهان با حجم وسیعی از نمرات منفی توسط بعضی کاربران ناشناس مواجه شدیم که همین امر ما را مجبور به پیگیری در مورد این قضیه کرد. بیشتر کاربرانی که به بازی امتیاز داده بودند، نمره ی 1 (پایین ترین نمره) را برای بازی در نظر گرفته بودند و کامنتها و نظرات توهین آمیزی را نوشته بودند. تمامی کاربرانی که در این اقدام شرکت داشتند، حتی 10 روز هم از ثبت نام آنها نگذشته بود که همین موضوع مشخص کرد که تمامی این افراد با یک حرکت از قبل هماهنگ شده؛ دست به این کار زدند و ما فهمیدیم که تمامی آنها قصد تخریب Mass Effect 3 را داشتند. البته کاربران قدیمی و بعضی از کاربران جدید نمره ی منصفانه ای به بازی داده بودند که نظرات و رای های اینگونه یوزر ها حذف نشد.

عنوان Mass Effect 3 در حال حاظر برای PC، PS3 و XBox 360 در دسترس می باشد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا