اخبار بازی

Mega Man Legacy Collection توسط «کپکام» معرفی شد

Mega Man Legacy Collection توسط «کپکام» معرفی شد. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

 Mega Man Legacy Collection مجموعه‌ای است از عناوین قدیمی «مگامن» (Mega Man که همچنین با نام Blue Bomber نیز شناخته می‌شود). به طور دقیق‌تر شش نسخه اول فرنچایز «مگامن» که توسط موتوری جدید بازسازی شده‌اند. به گفته «کپکام» هدف از ساخت این مجموعه، بزرگداشت تاریخچه قهرمان نمادین این شرکت یعنی «مگامن» است. این مجموعه تجدید خاطره‌ای خواهد بود برای طرفداران قدیمی «مگامن» و همچنین برای تازه‌واردان، معرفی‌کننده تاریخچه‌ای خواهد بود که باعث تبدیل «مگامن» به آن‌چیزی شد که امروزه می‌شناسیم.

 

این مجموعه دارای بخش‌هایی تحت عنوان ««Museum Mode و «Challenge Mode» است.

 

«Museum Mode» شامل اطلاعاتی جامع از تاریخچه فرنچایز، Artwork و Concept Art‌های با کیفیت بالا است. «Challenge Mode» نیز بخشی است که می‌توان آن را ترکیبی از هر شش عنوان با مراحل و درجات سختی مختلف در نظر گرفت. از قابلیت Replay و Leaderboard نیز پشتیبانی خواهد کرد.

 

این مجموعه با موتور گرافیکی جدیدی تحت عنوان «Eclipse Engine» و توسط «Digital Eclipse Software» که قبلا Sega Games Collection»» را ساخته بود، در حال توسعه است. این موتور مخصوص بازسازی عناوین 8 بیتی با بافت HD است.

 

در ضمن، این شش عنوان هر کدام دارای لیستی از دشمنان خواهند بود که بدون نیاز به طی کردن مراحل قادر خواهید بود مبارزه با یک Boss را تمرین کنید.

Mega Man Legacy Collection قرار است در تابستان امسال برای PC و PS4 ،X1 با قیمت 14.99 دلار عرضه شود و نسخه Nintendo 3DS آن نیز در زمستان منتشر خواهد شد. همچنین لازم به ذکر است که این مجموعه تنها به صورت دیجیتالی در دسترس خواهد بود.

 

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا