اخبار بازی

عنوان «Mega Man 11» به همراه مجموعه‌ای از سری «Mega Man X» معرفی شد

کمپانی «Capcom» به مناسبت سالگرد ۳۰ سالگی سری «Mega Man»، در برنامه‌ی پخش زنده‌ای عناوین «Mega Man 11» و «Mega Man X Collection» را برای پلتفرم‌های «PS4»، «Xbox One»، «Nintendo Switch» و «PC» معرفی کرد.

Mega Man

عنوان «Mega Man 11» که نسخه‌ای جدید از این سری میباشد در اواخر سال ۲۰۱۸ و اطلاعات بیشتر از این عنوان در فصل تابستان منتشر خواهد شد. آقای «Koji Oda» به عنوان کارگردان و آقای «Kazuhiro Tsuchiya» به عنوان تهیه کننده در ساخت این بازی نقش خواهند داشت. این عنوان همچنان در سبک «2D side-scrolling action-platformer» و بر اساس بیان سازنده، هدف از ساخت آن احیای این سری بازی خواهد بود. اطلاعات زیادی از این عنوان منتشر نشده است اما یکی از تغییراتی که در این عنوان نسبت به عناوین قبل شاهد خواهیم بود، تغییر ظاهر مگامن بعد از عوض کردن اسلحه (به جای صرفاً تغییر رنگ) خواهد بود.

همچنین هر هشت نسخه از سری «Mega Man X» نیز در سال ۲۰۱۸ برای کنسول‌های مذکور در قالب مجموعه‌ای منتشر خواهد شد.

Mega Man

در نهایت دو سری مجموعه‌ی «Mega Man Legacy Collection» برای کنسول «Nintendo Switch» و انتشار در سال ۲۰۱۸ معرفی شد. این نسخه دارای قابلیت «Rewind» خواهد بود که به شما اجازه بازگرداندن زمان و اصلاح اشتباهاتی که در طول بازی انجام دادید را خواهد داد. این قابلیت برای باقی پلتفرم‌ها به صورت به روز رسانیی قابل دریافت خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا