اخبار بازی

سازنده بازی Dreams می‌خواهد ساخته‌های کاربران فراتر از محدوده PS4 منتشر گردد

بازی Dreams

استودیو Media Molecule سازنده بازی Dreams به تازگی از خواسته‌های خود برای محصول انحصاری کنسول PlayStation 4 گفته است. ساخته جدید این توسعه‌دهنده با استفاده از ابزارهایی که ارائه می‌کند اجازه می‌دهد تا کابران تنها درون خود Dreams به تولید بازی و یا هنر بپردازند. حال آن که اگر این استودیو راهی داشته باشد محدود بازی در آینده گسترش پیدا خواهد کرد.

در مصاحبه با وبسایت گیم‌اینداستری کریم اتونی (Kareem Ettouney) یکی از موسسین و کارگردان هنری Media Molecule به طور واضح اظهار کرد که ایشان و استودیو سازنده دوست دارند تا پلیرها را در جایگاهی قرار دهند که بتوانند ساخته‌های خود در بازی را در خارج از محدوده PlayStation منتشر کنند. اتونی در رابطه با برنامه‌های‌شان برای یک لایسنس تجاری صحبت کرد. این موضوع به تولیدکنندگان اجازه می‌دهد کارشان را منتشر کرده و از آن سود کسب کنند. در ابتدا استودیو سازنده فکر می‌کرد که این امتیاز را به دست آورده اما اصلاحیه ارائه شده از سوی سازنده بازی Dreams بیان می‌دارد که این توسعه‌دهنده هنوز این امتیاز را به دست نیاورده با این حال در پی کسب آن است.

این خبر بسیار بزرگی برای افرادی محسوب می‌شد که در حال تولید بازی و هنر در Dreams هستند. اجتماع مخاطبین این بازی بسیار بااستعداد بوده و شایسته کسب سود از آثارشان هستند. حال آن که استودیو مورد بحث مسیر طولانی را در پیش دارد تا تمامی امور مربوط به لایسنس تجاری اشاره شده را به انجام برساند.

اتونی در پایان صحبت‌های خود، بازی را یک اثر با طول عمر 20 ساله خطاب کرد. با این حال برای رسیدن به این موضوع، Media Molecule باید قدم‌های مهمی بردارد تا علاقه پلیرها را به بازی حفظ کند. کسب درآمد از طریق آثاری که درون بازی تولید می‌شود شروع خوبی محسوب می‌شود که می‌تواند با به‌روزرسانی‌ها و پیشرفت‌های دیگری در طول زمان همراه شود. عنوان مورد بحث در حال حاضر برای کنسول PlayStation 4 در دسترس قرار دارد.

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. [QUOTE=”vivanred, post: 4654322, member: 28887″]
    این چند روز پیش یکی از بچه ها تو یکی از تاپیک ها گزاشته بود من هنوز تو کف این چیزیم که طرف ساخته خدایش کاش این بازی یک چند سال پیش میومد که من وقت بیشتری برای یه همچین بازی های داشتم .

    فیل شکن باید داشته باشید:
    [MEDIA=twitter]1186919871239471104[/MEDIA]
    [/QUOTE]
    این صحنه بروز شد 😀

    [MEDIA=youtube]zPmg9rNOcec[/MEDIA]

  2. [QUOTE=”vivanred, post: 4654322, member: 28887″]
    این چند روز پیش یکی از بچه ها تو یکی از تاپیک ها گزاشته بود من هنوز تو کف این چیزیم که طرف ساخته خدایش کاش این بازی یک چند سال پیش میومد که من وقت بیشتری برای یه همچین بازی های داشتم .

    فیل شکن باید داشته باشید:
    [MEDIA=twitter]1186919871239471104[/MEDIA]
    [/QUOTE]
    بنده بودم 😀 اصلا یه چیز شاخی بود انتظار نداشتم ساختمون یهو بی افته ببین کامل بشه چی میشه @-) واسه همین خفن بودنشه که دوست دارم انحصاری بمونه 😐

  3. تو ماینکرف ابزار ساخت وساز تو دنیای ماینکرفت دستته تو mario maker ابزار دنیای mario و…….تو دریمز ابزار ذهن خودت >:)
    پول دربیاریم؟ wow @-)هرچقدر که این ایده خفنه همون قدر هم من دلم میخواد این بازی انحصاری بمونه نمیخوام آقا گوربابای اهداف mm حسودم من جیم رایان نزار اینکار رو کنن [-o<:D:D:D:D:D:D:D:D

  4. مدیا مولکول با بازی Dreams شرایطی رو فراهم کرده تا محدودیتی برای خلق اثر وجود نداشته باشه
    نکتۀ مهم‌تر اینه که در عناوین دیگری مثل Minecraft یا Mario Maker هم میشه بازی ساخت… اما در دریمز این موضوع خیلی وصیع‌تر و با کیفیت‌تر ارائه شده… میشه گفت تو این زمینه بهترینه.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا