اخبار بازی

سازندگان Dreams از بازخوردهای بازی ابراز رضایت کردند

بازی Dreams

سازندگان بازی Dreams از بازخوردهای نسخه آزمایشی(Early Access) این عنوان ابراز رضایت کردند و شرایط را بهتر از آنچه انتظار داشتند، توصیف کردند.

بازی Dreams برای اولین بار در نمایشگاه E3 2015 معرفی شد. عنوانی عجیب که شک و تردید‌های زیادی درباره آن وجود داشت. اما بعد از نمایش‌های بیشتر مشخص شد که استودیو مدیا مولکول (Media molecule) سازنده بازی، باز هم با یک عنوان بسیار عجیب و خلاقانه برگشته است. یکی از بنیان‌گذاران استودیوی مدیا مولکول تمام ابهامات به وجود آمده در مورد بازی را تایید می کند و حتی اذعان دارد که توضیح دقیق بازی کار راحتی نیست. در این عنوان گیمر بدون درگیری با کدنویسی می‌تواند بازی مدنظر خود را بسازد. ابزارهای بسیاری در این بازی تعریف شده‌ و بازیکن آزادی عمل زیادی دارد.

به‌طور خلاصه بازیکن در این عنوان قادر خواهد بود تا ذهنیت خود را در بازی پیاده کند. این به این معناست که هر گیمر می‌تواند دنیای منحصر به فرد خود را در بازی خلق کند و شخصیت‌ها و مکانیزم‌های مختلفی را در بازی تعریف کرده و یک اثر تازه برای خود بسازد.  بعد از در دسترس قرار گرفتن نسخه‌ آزمایشی این عنوان کاربران بدلیل راحتی در ساخت، عناوین زیادی را در Dreams بازسازی کردند که می‌توان به سایلنت‌ هیل کوجیما و متال گیرهای قدیمی اشاره کرد. در بازی قبلی این استودیو یعنی بازی Little Big Planet نیز بخشی برای ساختن مراحل وجود داشت اما زیاد به آن پرداخته نشده بود اما حالا مدیا مولکول با Dreams این موضوع را بسیار گسترده‌تر کرده و دنیایی با خلاقیت بی حد و مرز برای بازیکنان فراهم کرده تا بتوانند رویای همیشگی خود را در بازی بسازند.

چند ماه پیش بالاخره نسخه Early Access بازی با قیمت ۳۰ دلار برای کنسول پلی استیشن 4 عرضه شد. در این چند ماه بازخوردهای بازی Dreams بسیار خوب بوده و سازندگان شرایط حال حاضر را مطلوب می‌دانند. متاسفانه بعد از گذشت چندین سال هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار نسخه کامل بازی مشخص نشده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا