اخبار بازی

معرفی بازی Medal of Honor: Above and Beyond توسط Respawn برای واقعیت مجازی

بازی Medal of Honor Above and Beyond

در حالی که بسیاری تصور می‌کردند پروژه واقعیت مجازی در دست ساخت استودیو Respawn به دنیای Titanfall ارتباط دارد معرفی بازی Medal of Honor: Above and Beyond توسط این توسعه‌دهنده تمامی معادلات و پیش‌بینی‌ها را برهم زد. پروژه‌ای که تولید آن با همکاری شرکت Oculus صورت می‌گیرد.

برای اولین بار است که شاهد پا گذاشتن این فرنچایز شوتر کلاسیک محبوب به دنیای واقعیت مجازی هستیم آن هم در حالی که برای مدت‌ها هیچ نسخه‌ جدیدی از آن ساخته نشده و آخرین نسخه آن یعنی Medal of Honor: Warfighter در سال 2012 عرضه شده بود. ناگفته نماند برای اولین بار در بیش از یک دهه گذشته، Above and Beyond این مجموعه را به دوران جنگ جهانی دوم باز می‌گرداند. توصیف بخش تک‌نفره بازی و جزئیاتی که شامل می‌شود به شرح زیر است:

شما در نقش یک مامور متفق عضو دفتر خدمات استراتژیک (Office of Strategic Services) ماموریت انجام وظایفی شامل نفوذ کردن، تیراندازی و برون‌سپاری ماشین جنگی نازی‌ها را دریافت خواهید کرد. در عین تکمیل وظایف‌تان در سرتاسر اروپا، با سازمان مقاومت فرانسه همکاری خواهید داشت تا از پشت خطوط دشمن در فعالیت‌های نازی‌ها خرابکاری ایجاد کنید.

علاوه‌بر بخش تک‌نفره، بازی Medal of Honor: Above and Beyond دارای عناصر چندنفره هم خواهد بود. اگرچه از این بخش بازی، موردی به نمایش گذاشته نشده اما جزئیات بیشتری از آن در آینده به اشتراک گذاشته خواهد شد.

شاید مهیج‌ترین بخش این بازی بدین شرح است که به پلیر اجازه می‌دهد در نقش افراد با سابقه جنگ جهانی دوم قرار بگیرد و داستان‌های آنان را بشنود. به گفته Oculus، این بازی به شما اجازه می‌دهد مکان‌هایی را که بزرگ‌ترین لحظات جنگ در آن رخ داده را مشاهده کنید. تاریخ انتشار مشخصی برای بازی اعلام نشده و تنها به عرضه آن در سال 2020 اشاره شده است. ناگفته نماند پلتفرم مقصد بازی هدست واقعیت مجازی Oculus Rift خواهد بود.

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. [QUOTE=”m.d.makan, post: 4648102, member: 7597″]
    از طرفی خدا کنه این نشونه خوبی برای برگشت این عنوان بزرگ باشه اونم توسط بهترین توسعه دهنده سری.
    اما در مقابل اصلا حال نمیکنم EA بخواد ریسپاون تبدیل کنه به فقط MOHساز، بهترین حالت اینه که هم Moh بسازن و هم وقت برای آی پی های خلاقانه خودشون.
    [/QUOTE]
    از طرفی هم حیفه اصلا بعد این moh نسازن زامپلا رئییس از خفن ترین moh ها رو ساخته

  2. از طرفی خدا کنه این نشونه خوبی برای برگشت این عنوان بزرگ باشه اونم توسط بهترین توسعه دهنده سری.
    اما در مقابل اصلا حال نمیکنم EA بخواد ریسپاون تبدیل کنه به فقط MOHساز، بهترین حالت اینه که هم Moh بسازن و هم وقت برای آی پی های خلاقانه خودشون.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا