اخبار بازیایکس باکس وانپلی استیشن 4کامپیوترنینتندو سوییچ

بازی مستقل Mayhem Brawler در تابستان امسال عرضه می‌شود

بازی Mayhem Brawler یک عنوان کواپ در سبک Beat ’em up است که توسط استودیوی هیرو کانسپتز ساخته می‌شود. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Mayhem Brawler

این عنوان ابتدا در سال گذشته معرفی شده بود، اما حال استودیوی Hero Concepts با انتشار تریلر کوتاهی ضمن پرداختن به ویژگی‌های کلیدی بازی و نمایش گیمپلی آن، از تاریخ عرضه دقیق ساخته خود رونمایی کرده است. Mayhem Brawler در تاریخ 18 آگوست امسال (27 مرداد) برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوئیچ عرضه می‌شود.

دوست‌داران سبک Beat ’em up در چند وقت اخیر دوران خوبی را در حال سپری کردن هستند و با عرضه بازی‌هایی مثل Streets of Rage 4، این ژانر تاحدودی یک تجدید حیات را تجربه کرده است. بازی Mayhem Brawler نیز عنوانی است که طرفداران این سبک می‌توانند به آن چشم بدوزند.

بازی یک داستان فانتزی شهری را با استایل گرافیکی کامیک بوکی تعریف می‌کند که شخصیت‌های آن صداگذاری شده‌اند. جادوگران، ومپایرها، گرگینه‌ها و انواع و اقسام موجودات دیگر دشمنان و باس‌های متنوع بازی را تشکیل می‌دهند. بازیکنان امکان کنترل 3 شخصیت مختلف با نام‌های Star، Dolphin و Trouble را دارند. همچنین بازی از کواپ آفلاین پشتیبانی می‌کند و بازیکنان می‌توانند به‌صورت 3 نفره در حالت لوکال به‌همراه یکدیگر به تجربه بازی بپردازند.

سازندگان همچنین اعلام کرده‌اند که بازی دارای چند پایان مختلف است که بر اساس انتخابات شما در طول بازی آن‌ها را خواهید دید. شما می‌توانید تریلر گیمپلی Mayhem Brawler که حال و هوایی شبیه به بازی‌های آرکید دهه 90 دارد را از اینجا مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا