اخبار بازی

صداپیشه کاراکتر «مکس پین» درگذشت

جیمز مک کافری (James McCaffrey)، فردی که سال‌ها صداپیشه کاراکتر مکس پین در سری بازی‌های Max Payne بود، در سن 65 سالگی چشم از جهان فروبست.

طبق اخبار تایید شده، مک کافری که در هر سه بازی این مجموعه صداپیشگی کاراکتر محبوب مکس پین را برعهده داشت، روز یکشنبه در جمع خانواده و دوستانش به دنبال نبرد با سرطان درگذشت.

مک کافری در دیگر آثار استودیو Remedy هم حضور داشت؛ او در بازی Control نقش زاخاری ترنچ و در عنوان تحسین شده Alan Wake 2، نقش الکس کیسی را ایفا کرده بود.

استودیو رمدی با انتشار متن زیر به او ادای احترام کرده است:

«از شنیدن خبر درگذشت دوست و همکار محبوبمان جیمز مک کافری، صدای نمادین مکس پین و الکس کیسی، عمیقا متاسفیم. استعداد قابل توجه او به شخصیت‌های ما جان بخشید و تاثیری ماندگار بر جامعه ما گذاشت. قلب ما با خانواده او همراه است.»

اولین بار کوین دیلن، بازیگر، خبر فوت مک کافری را در اینستاگرامش منتشر کرده بود: «روحت شاد جیمز مک کافری، ما خوش شانس بودیم که تو را شناختیم. بهترین دوست من، دلم برایت تنگ خواهد شد.»

با این حال مشخص نبود که آیا این خبر واقعی است یا یک سوتفاهم بخاطر مرگ غم‌انگیز یک نوجوان با نامی مشابه در ایرلند؛ تا اینکه درنهایت رسانه TMZ در گزارشی این خبر ناراحت‌کننده را تایید کرد و اعلام کرد که صداپیشه سابق مکس پین، در روز یکشنبه فوت نموده است.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا