اخبار بازی

Matter به دنبال احساس بازیکنان است

کنفرانس سال جاری مایکروسافت پر بود از بازی های 3rd Party و به جز نمایش Halo 4 و GeoW خبر خاصی از عناوین انحصاری این شرکت بزرگ نبود ولی عنوانی در این کنفرانس به نمایش در آمد که هنوز حرف و حدیث های زیادی پشت سر آن است. Matter در تریلر به نمایش گذاشته در کنفرانس خبری مایکروسافت عنوانی معماگونه-پلتفرمر که در آن یک گوی فلزی در حال حرکت بین اشیایی مختلف بود و هنوز اطلاعات بیشتری از آن در دست نیست.

آقای Phil Spencer در گفتگویی با سایت joystiq گفته است که Verbinski کارگردان سه گانه "دزدان دریایی کاراییب" ایده استفاده از قابلیت های کینکت در این عنوان را به مایکروسافت داده است. آقای Verbinski موسس استودیو بازی سازی Blind Wink Games ایده استفاده از ارتباط عاطفی-حرکتی بین چیزی که در بازی می بینیم و بازیکن را به مایکروسافت داده است و مایکروسافت نیز از این ایده خوشش آمده است.

Spencer در این مورد می گوید: "شما باید این ایده را از زبان خودش بشنوید ولی ایده وی در مورد نشان دادن احساسات فیزیکی بازیکن است که از بطن بازی خارج می شود! کسانی که مدت زمان زیادی بازی نکرده اند وقتی با بازی Motion Sensor ای مواجه می شوند، مانند یک جسم بی روح در مقابل دوربین قرار می گیرند و تمام حرکات وی به حرکات ساده بی روحی همچون کشش و پریدن محدود می شود ولی ما می خواهیم بازیکن یک رابطه احساسی بین بازی و خود پیدا کند و این رابطه در بازی به نمایش گذاشته شود. "

Spencer در مورد توضیح این ایده و این عنوان به همین جملات قناعت کرد. Blind Wink Games در سال 2008 توسط Verbinski تاسیس شد و از همان زمان همکاری خود را با مایکروسافت آغاز کرد و قرار است در اوایل سال 2013 یک بازی برای XBLA عرضه کند. منتظر اطلاعات جدید از Matter باشید.

منبع

داود سامانی

از رفیق زیاد شانس نیاوردم!Game

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا