اخبار بازی

Master Chief Collection امسال برای Xbox One عرضه خواهد شد

بر طبق گزارشات منابع سایت Engadget، کالکشنMaster Chief قرار است، امسال به صورت HD remaster عرضه شود و شامل: Halo: Combat Evolved ،Halo 2 ،Halo 3 و Halo 4 خواهد بود.

کالکشن Halo: The Master Chief احتمالا هدفش تازه کردن خاطرات بازیکنان با حضور سرباز سرشناس فرنچایز، Master Chief تا آمدن Halo 5: Guardians (که دیروز معرفی شد) خواهد بود. اما عناوین قابل توجهی نظیر Halo 3: ODST و Halo: Reach به نظر نمی رسد که در این کالکشن حضور داشته باشند.

 

در حال حاضر، هنوز مشخص نیست که سازنده بازی چه استدیویی خواهد بود، اما با توجه به اینکه Saber Interactive مسئولیت ساخت Combat Evolved Anniversary را بر عهده داشت، و همچنین در حال کار روی یک پروژه معرفی نشده برای Xbox One است، امکان دارد که این تیم سازندگان بازی از آب درآیند.

علاوه بر این در حال حاضر، موارد دیگری همچون ناشر دیجیتالی این کالکشن، رزولوشن، نرخ فریم دهی و یا حتی پلتفرم هایی که کالکشن مذکور بر روی آن ها عرضه خواهد شد، هیچکدام مشخص نیستند.

 

مایکروسافت قبلا اذعان کرده بود که دوست دارد، Halo بیش از سه سال یک بار، عرضه شود. تا به حال از توسعه دهندگان مختلفی جهت ساخت این فرنچایز استفاده شده است، اما تنها 2 سال از عرضه Halo 4 می گذرد. برای گرامیداشت 10 سالگی فرنچایز، مایکروسافت Halo: Combat Evolved Anniversary را برای Xbox 360 عرضه کرد که حکم یک جانشین موقت را برای Halo 4 (که توسط 343 Industries ساخته شده بود) داشت؛ بنابراین، مایکروسافت برای این گونه مسایل، روالی دارد.

 

عرضه این کالکشن remake شده، به دو دلیل، بسیار منطقی به نظر می رسد: اول اینکه به علاقه مایکروسافت در مورد عرضه بیشتر و مکرر تر فرنچایز، جامه عمل می پوشاند، و دوم اینکه به طرفداران کمک می کند تا دوباره مروری بر داستان بازی داشته باشند. همچنین این فرصت را به طرفداران می دهد که تعدادی از بهترین شوتر های کنسولی را با جلوه های سمعی و بصری ارتقا یافته، دوباره تجربه کنند.

 

سایت Engadget از مایکروسافت درخواست اظهار نظر کرده است، اما طبق گفته خودشان، انتظار زیادی برای شنیدن پاسخ واضحی از طرف مایکروسافت ندارند. چرا؟ به خاطر همان جمله معروف مایکروسافت: "ما در مورد شایعات و گمانه زنی ها، اظهار نظر نمی کنیم."

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا