اخبار بازی

امبریسر گروپ: اخراج‌های دسته جمعی، دردناک اما ضروری هستند

درسال 2023 تعداد استودیوها و شرکت‌هایی که تصمیم به اخراج گسترده کارکنانشان گرفتند بسیار زیاد بود، اما حتی با در نظر گرفتن این نکته باز هم کمپانی Embracer Group با اخراج‌های گروهی پی‌درپی کارکنان خود، بسیاری را شگفت زده کرد.

این شرکت در اوایل امسال بعد از شکست در نهایی کردن معامله 2 میلیاردی خود با Savvy Games عربستان سعودی، تصمیم به آغاز طرح بازسازی خود کرد و تایید نمود که این امر موجب اخراج حدود 900 نفر از کارمندان بخش‌های مختلف این کمپانی شده است.

در مصاحبه‌ای که فیل راجرز، افسر استراتژی موقت Embracer Group و مدیرعامل استودیوهای Crystal Dynamics و Eidos Montreal، با رسانه GamesIndustry داشت، اذعان داشت که امبریسر در مسیر مقابله با اهداف داخلی برای کاهش هزینه‌ها و بدهی‌ها قرار دارد، و برای اینکار اخراج کارکنان با اینکه دردناک است، اما بخشی ضروری از این فرآیند است.

راجرز گفت: «مشاهده این نوع (کاهش) تعداد کارکنان، فرآیندی دردناک بوده است، اما می‌دانیم که رسیدن به اهداف جدید و مورد نیازمان برای ما یک امر ضروری است. بنابراین به طور کلی، پیشرفت خوبی داریم و ادامه می‌دهیم».

Embracer Group قبلا گفته بود که به عنوان بخشی از تلاش‌ها برای بازسازی خود، چند استودیو دیگر را می‌بندد و پروژه‌های درحال توسعه بیشتری را در ماه‌های آینده لغو خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا