اخبار بازی

Mass Effect: Andromeda «خیره‌کننده» خواهد بود

به نظر می‌رسد که دو پروژه مورد انتظار «بایوور» به خوبی مراحل توسعه را طی می‌کنند. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

آقای «Alistair McNally» کسی که در بایوور در بخش هنری و به عنوان طراح فعالیت دارد، دیروز در توییتر خود گفت که عنوان «مس‌افکت: آندرومدا» و IP جدید در حال توسعه بایوور، «خیره‌کننده» هستند.

 

»دیروز Mass Effect: Andromeda و امروز IP جدید را تجربه کردم. هر دو از نظر بصری خیره‌کننده هستند. امروز یک تی‌شرت ساده پوشیده‌ام«.

 

خط آخر مرتبط با تی‌شرت به موضوعی اشاره دارد که Alistair McNally پیش‌تر به آن اشاره کرده بود. هفته پیش، او تی‌شرتی در کنفرانس «GDC» پوشیده بود که مرتبط به IP جدید بایوور بوده است و شخصی متوجه آن نمی‌شود تا اینکه McNally در توییتر به این موضوع اشاره می‌کند.

IP جدید بایوور در شعبه ادمونتن در حال توسعه است و سپتامبر 2012 به طور رسمی مراحل ساخت آن تایید شد. بایوور توضیح داد که عنوان جدید برای «تکنولوژی نوین گیمینگ» در حال ساخت است که به نسل هشتم کنسول‌های خانگی اشاره دارد.

هر چند که «اکترونیک‌آرتز»، کمپانی مالک بایوور چیزی در مورد تاریخ عرضه IP جدید آن‌ها نگفته است، ولی رییس امور مالی شرکت، تایید کرده است که آن‌ها دو بازی معرفی نشده دارند که ممکن است طی 6 ماه آتی معرفی شود.

آندرومدا، چهارمین نسخه از سری مس‌افکت است که پیش‌تر برای انتشار در تعطیلات سال جاری میلادی برنامه ریزی شده بود، ولی اخیرا تا اوایل سال 2017 تاخیر خورد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا