اخبار بازی

شایعه: نسخه بعدی بازی Mass Effect با آنریل انجین ساخته می‌شود، عرضه در سال 2025

در حالی سازندگان هنوز اطلاعات دقیقی را در این مورد منتشر نکرده‌اند، برخی شواهد نشان می‌دهند که بایوور برای ساخت نسخه جدید بازی Mass Effect از موتور گرافیکی آنریل انجین استفاده می‌کند. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

نسخه جدید بازی Mass Effect

سال گذشته بود که EA و استودیوی BioWare رسما از نسخه جدید سری مس افکت رونمایی کردند. در هنگام معرفی، اعلام شد که این عنوان هنوز در مراحل ابتدایی توسعه قرار دارد. از این رو تاکنون به‌طور رسمی اطلاعات زیادی از آن منتشر نشده. اما اخیرا در فهرست شغلی استودیوی بایوور، نام آنریل انجین دیده شده است.

طبق اطلاعات قرار گرفته در این فهرست شغلی، سازندگان بازی به‌دنبال یک کارگردان فنی هستند که بر روی نسخه بعدی فرنچایز Mass Effect کار کند و همچنین تجربه کار با Unreal Engine 4 (یا بالاتر) را داشته باشد. در همین حال، جف گراب از وب‌سایت ونچربیت در گزارشی عنوان کرده که منابع او نیز تأیید کرده‌اند که احتمال استفاده از آنریل انجین بجای انجین داخلی EA، یعنی فراست‌بایت وجود دارد. او مدعی شده که در زمینه به‌کارگیری تکنولوژی‌های جدید برای ساخت نسخه بعدی مس افکت، همه گزینه‌ها روی میز است و استفاده از آنریل انجین نیز یکی از این گزینه‌ها محسوب می‌شود.

با توجه به اینکه بایوور بازسازی سه‌گانه مس افکت را نیز با آنریل انجین توسعه داده بود، چنین چیزی زیاد هم دور از ذهن به‌نظر نمی‌رسد. از طرف دیگر، پیش‌تر هم صحبت‌هایی مبنی بر این شنیده می‌شد که انجین فراست‌بایت در توسعه Mass Effect: Andromeda مشکلاتی را ایجاد کرده بود.

نسخه جدید Mass Effect هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد، اما به گفته جف گراب بازی Dragon Age 4 برای عرضه در سال 2023 برنامه‌ریزی شده و احتمالا مس افکت جدید را تا سال 2025 نخواهیم دید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا