اخبار بازی

دانشگاه فردوسی مشهد مسابقه ۴۸ ساعته بازی‌سازی برگزار می‌کند

ماراتون برزگ ایده‌پردازی، برنامه‌نویسی و طراحی بازی (FUMGAMEJAM) ۴۸ ساعته در بازه زمانی 15 الی 17 آذرماه سال با همکاری دانشگاه فردوسی مشهد و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای کشور برگزار می‌شود.

به نقل از روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد، علی گلدانی دبیر برگزاری این رویداد، در همین رابطه گفت: این ماراتون بازی‌سازی، برای اولین بار است که در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می‌شود و در خلال آن تیم‌های شرکت‌کننده ملزم به ارائه یک بازی رایانه‌ای در مدت 48 ساعت هستند. جامعه‌ی هدف این مسابقه دانشجویان و علاقه‌مندان به حوزه‌ی بازی‌های دیجیتال و بازی‌سازی در کشور است.

 width=500 height=700 /></p><p dir=RTL style=دبیر فراکسیون بازی‌های دیجیتال اتحادیه انجمن‌های علمی-دانشجویی مهندسی کامپیوتر کشور افزود: با توجه به پتانسیل‌های والای دانشگاه فردوسی مشهد و توانایی برگزاری رویدادهایی در سطح بین المللی، این رویداد با هدف برگزاری رویداد به صورت بین‌المللی در دوره‌های بعدی برنامه‌ریزی شده ‌است، که برای اولین دوره آن در جهت برگزاری هر چه بهتر این رویداد نیازمند حمایت‌هایی از سوی مسئولین و ارگان‌های دولتی و خصوصی هستیم تا ان‌شالله به این مهم برسیم.

وی همچنین اضافه کرد: در راستای هم‌افزایی و بالاتر رفتن سطح سواد بازی سازی علاقه‌مندان، کارگاه‌ها و همایش‌ها و دوره‌های بازی‌سازی با بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و انستیتوی ملی بازی‌سازی و البته مرکز رشد این بنیاد همکاری صورت می‌گیرد.

گلدانی در پایان اظهار داشت که مجری و طراح این رویداد انجمن علمی بازی‌های رایانه‌ای دانشگاه فردوسی مشهد است و دبیرخانه‌ی این رویداد نیز در دانشکده‌ی مهندسی این دانشگاه مستقر است.

برای برندگان این مسابقه در مجموع ۱۷ میلیون تومان جوایز نقدی نیز در نظر گرفته شده است.

 لازم به ذکر است که کاربران بازی سنتر میتوانند با وارد سازی کد تخفیف “bazicenter” در زمان ثبت نام رویداد از 50% تخفیف برخوردار شوند.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این مسابقه می‌توانند به صفحه gamejam.um.ac.ir مراجعه نمایند.

آریا پیروز

گیم و تکنولوژی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا