اخبار بازیپلی استیشن 4پلی استیشن 5

قابلیت کراس سیو برای بازی Marvel’s Spider-Man اضافه خواهد شد

طبق اعلام اینسامنیاک گیمز، در طی چند هفته آینده آپدیتی برای بازی Marvel’s Spider-Man منتشر می‌شود که انتقال سیو از ورژن نسل فعلی به ریمستر بازی را امکان‌پذیر می‌سازد. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Marvel's Spider-Man Remastered

معرفی نسخه ریمستر Marvel’s Spider-Man در چند مدت اخیر با بحث و جدل و انتقاداتی از سوی طرفداران همراه شده است. در زمان معرفی این ریمستر اعلام شده بود که نه‌تنها بازیکنان نمی‌توانند فایل سیو خود را از پلی استیشن 4 به پلی استیشن 5 انتقال دهند، بلکه تنها راه دسترسی به ریمستر بازی خرید نسخه آلتیمیت ادیشن Spider-Man Miles Morales بر روی PS5 است.

با اینکه تنها راه دسترسی به نسخه ریمستر همچنان خرید Spider-Man Miles Morales Ultimate Edition باقی می‌ماند، اما خوشبختانه سازندگان قابلیت کراس سیو را به بازی اضافه می‌کنند. استودیو Insomniac Games با انتشار توئیتی اعلام کرد که حوالی روز شکرگزاری (26 نوامبر، مصادف با 6 آذر) کاربران PS4 آپدیت جدیدی را دریافت می‌کنند که قابلیت انتقال سیو به ورژن ریمستر را فراهم می‌آورد. این آپدیت همچین 3 لباس جدیدی که در نسخه ریمستر برای اسپایدرمن در دسترسند را نیز به ورژن PS4 اضافه می‌کند.

نسخه ریمستر Marvel’s Spider-Man در قالب نسخه 70 دلاری آلتیمیت ادیشن Spider-Man Miles Morales، همزمان با عرضه PS5 در تاریخ 12 نوامبر (22 آبان) در دسترس خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا