اخبار بازیپلی استیشن 5

اطلاعات تازه‌ای از بازی Spider-Man: Miles Morales منتشر شد | اسکرین شات جدید

استودیو Insomniac Games به‌تازگی اطلاعات جدیدی را از بازی Spider-Man: Miles Morales منتشر کرده که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Spider-Man: Miles Morales

در گزارشی که اخیرا Entertainment Weekly منتشر کرده، علاوه بر اینکه تصویر جدیدی از آب‌های گل آلود معروف نسخه جدید همراه با قابلیت ری-تریسینگ منتشر شد، دو کارگردان خلاق بازی یعنی Brian Intihar و Brian Horton در مورد داستان و موضوعات دیگر پیرامون بازی Spider-Man: Miles Morales صحبت کردند. به گفته آن‌ها، این بازی قوس شخصیتی مایلز مورالز که از نسخه قبلی شروع شده بود (کشف قدرت‌های خود) را به‌شکل کامل نشان خواهد داد. آقای Intihar می‌گوید بازی دارای احساسات زیادی است و سازندگان سعی دارند تا بالغ شدن این قهرمان را به‌طور کامل به‌تصویر بکشند.

همچنین در این گزارش به حضور پیتر پارکر و تمرین دادن او به مایلز مورالز اشاره شد، اما کارگردانان بازی تأکید کردند که “مایلز Spider-Man خود خواهد بود”. طبق گفته سازندگان نوع بازی کردن با مایلز نسبت به پیتر از جهات مختلفی متفاوت خواهد بود؛ از جمله انیمیشن‌ها، حرکات و قابلیت‌های خاص او (مانند توانایی غیب شدن). Horton توضیح داد در حالی که داستان قهرمانانه پیتر از دل یک تراژدی به‌وجود آمد، قصه مایلز از موضوعات خانوادگی او نشأت می‌گیرد.

در مورد داستان کلی بازی نیز توضیحاتی ارائه شد. داستان Spider-Man: Miles Morales در زمستان یک سال بعد از اتفاقات Marvel’s Spider-Man اتفاق می‌افتد. در شرایطی که جنگ بین یک مؤسسه تولید کننده انرژی و یک ارگان جنایتکار مسلح Harlem را نابود می‌کند، بازیکنان در نقش مایلز از خانه خود مراقبت خواهند کرد. همچنین باری دیگر تأکید شد که Spider-Man: Miles Morales دنباله کاملی برای نسخه 2018 نبوده و بیشتر شبیه به یک اسپین آف کوتاه‌تر همانند Uncharted: The Lost Legasy است. 

بازی Spider-Man: Miles Morales در تعطیلات امسال برای پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا