اخبار بازی

بازی Marvel’s Spider-Man پرفروش‌ترین بازی ابرقهرمانی تاریخ آمریکا شد

سال گذشته بود که بازی Marvel’s Spider-Man برای پلی‌استیشن 4 عرضه شد و توانست به موفقیت‌های بسیاری برسد. پس از عرضه‌ی سری Batman: Arkham، همواره بازی‌های این کاراکتر زیر سایه بازی‌های بتمن قرار داشتند اما با عرضه‌ی این بازی بالاخره یک بازی درخور شخصیت Spider-Man عرضه شد و این بازی رقابت تنگاتنگی را سری Batman: Arkham آغاز کرد. حال به تازگی خبری منتشر شده مبنی بر این که بازی Marvel’s Spider-Man تبدیل به پرفروش‌ترین بازی ابرقهرمانی تاریخ در آمریکا شده است و در این راه موفق شده تا از بازی Batman: Arkham City عبور کند.بازی Marvel’s Spider-Man

قبل از این بازی، بازی Batman: Arkham City پرفروش‌ترین بازی ابرقهرمانی در آمریکا بود اما این بازی به تازگی این مقام را به بازی Marvel’s Spider-Man واگذار کرده است. البته این موضوع چندان تعجب برانگیز نیست چون این بازی قبلا توانسته بود سریعترین فروش را در میان بازی‌های ابر قهرمانی به دست بیاورد و همچنین به عنوان یکی از بهترین بازی‌های سال 2018 شناخته شود. در لیستی که از سوی گروه NPD منتشر شده، بازی Batman: Arkham City در رتبه دوم و بازی Batman: Arkham Knight در رتبه سوم قرار دارند.

بازی Marvel’s Spider-Man

حال احتمالا و با توجه به موفقیت‌هایی که بازی Marvel’s Spider-Man به دست آورده، ساخت ادامه‌ی این بازی بسیار محتمل است و باید منتظر خبرهای آتی در این رابطه بود. همچنین با توجه به نزدیک بودن تاریخ عرضه‌ی بازی Marvel Ultimate Alliance 3: The Black Order و همچنین فاصله یک ساله تا بازی Marvel’s Avengers، باید دید که آیا این لیست باز هم تغییر خواهد کرد یا خیر.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا