اخبار بازی

معرفی پرفروش‌ترین بازی‌های انحصاری PS4 در آمریکا

پرفروش‌ترین بازی‌های انحصاری PS4

گروه NPD به تازگی فهرست پرفروش‌ترین عناوین مالتی‌پلتفرم و هم‌چنین پرفروش‌ترین بازی‌های انحصاری PS4 در آمریکا تاکنون را منتشر کرده که علاوه‌بر موفقیت‌های کیفی ساخته‌های استودیوهای فرست پارتی شرکت سونی، از عملکرد تجاری بسیار خوب آنان حکایت دارد

به گفته مت پیسکاتلا تحلیل‌گر گروه NPD بازی Marvel’s Spider-Man بدون هیچ شگفتی به عنوان پرفروش‌ترین بازی‌های انحصاری PS4 در آمریکا معرفی شده و به دنبال آن هم بازی God of War و پس از آن بازی Horizon: Zero Dawn قرار دارد. براساس آخرین آمار و ارقامی که از فروش این بازی‌ها در سرتاسر جهان منتشر شده بود عنوان Marvel’s Spider-Man به میزان 13.2 میلیون نسخه فروخته بود و فروش God of War هم به مانند Horizon: Zero Dawn از 10 میلیون نسخه عبور کرده بود. نکته قابل توجه بدین شرح است که فروش تمامی این بازی‌ها از عنوان Uncharted 4: A Thief’s End پیشی گرفته که در جایگاه چهارم قرار دارد. هم‌چنین بازی Days Gone هم در این لیست حضور داشته و جایگاهی در زیر بازی BloodBorne به خود اختصاص داده است. اثری که اگرچه در هنگام انتشار با استقبال قدرتمندی از سوی منتقدان مواجه نشد اما ظاهرا عملکرد تجاری آن قابل قبول بوده است.

پیسکاتلا هم‌چنین فهرست کلی پرفروش‌ترین عناوین کنسول PS4 را در آمریکا منتشر کرده که هم شامل بازی‌های انحصاری و هم شامل عناوین مالتی‌پلتفرم می‌شود. بازی Grand Theft Auto 5 و بازی Red Dead Redemption 2 به ترتیب رتبه اول و دوم را به خود اختصاص داده‌‌اند. به دنبال آن هم دو بازی Call of Duty WW2 و Call of Duty: Black Ops 4 قرار دارند. در حقیقت در جمع ده بازی پرفروش این لیست، نام چهار نسخه از مجموعه Call of Duty به چشم می‌خورد. بازی Marvel’s Spider-Man هم در میان دو بازی Call of Duty: Black Ops 3 و بازی Call of Duty: Infinite Warfare جایگاه ششم را در اختیار دارد. پس از آن هم نام God of War در رتبه هشتم دیده می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا