اخبار بازیپلی استیشن 5

صداپیشه کاراکتر ونوم در بازی Spider-Man 2: تنها 10 درصد از دیالوگ‌هایی که گفتم در بازی استفاده شد!

تونی تاد، صداپیشه آنتاگونیست اصلی بازی Marvel’s Spider-Man 2 یعنی ونوم، به تازگی اعلام کرده که اینسومنیاک تنها 10 درصد از دیالوگ‌هایی که او برای این شخصیت ضبط کرده بود را در بازی نهایی استفاده کرده است.

بی شک یکی از دلایلی که Marvel’s Spider-Man 2 بعد از معرفی توانست سر و صدای زیادی به‌پا کند، نمایش ضدقهرمان محبوب کمیک‌های مردعنکبوتی یعنی ونوم در اولین نمایش بازی بود. با توجه به گذشت حدودا 1 ماه از عرضه رسمی بازی، منصفانه است که بگوییم شخصیت پردازی ونوم در این بازی به عنوان یک کاراکتر شرور بسیار خوب از آب درآمده است؛ با این حال نکته جالب این است که ظاهرا سازندگان بخش‌های بسیار محدودی از دیالوگ‌های ضبط شده برای این کاراکتر را در محصول نهایی آورده‌اند.

تاد اخیرا در رویداد Fan Expo در سان فرانسیسکو ضمن اعلام این مسئله همچنین افزود که آنها دیالوگ‌هایی را برای صحنه‌ای خاص ضبط کردند که در آن سیمبیوت ونوم به مایلز مورالز منتقل می‌شد؛ اگرچه این ایده درنهایت کنار گذاشته شد و از بازی حذف شد.

Insomniac Games به عنوان توسعه‌دهنده این بازی قبلا پیشنهاد داده بود که درصورت وجود تقاضای کافی از سمت گیمرها، احتمالا ممکن است به سراغ ساخت یک بازی اختصاصی از کاراکتر ونوم بروند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا