اخبار بازیپلی استیشن 5

مشخص شدن مدت زمان بازی Marvel’s Spider-Man 2

به گفته سازندگان، زمان مورد نیاز برای به اتمام رساندن بازی Marvel’s Spider-Man 2 تقریبا برابر با نسخه قبلی سری خواهد بود. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Marvels Spider-Man 2

رفته‌ رفته به عرضه اسپایدرمن 2 نزدیک می‌شویم و از این‌رو، سونی و استودیوی Insomniac Games به مرور اطلاعات تازه‌ای را از ساخته موردانتظار خود به اشتراک می‌گذارند. در حالی که حدود یک ماه به عرضه جهانی بازی باقی مانده، سازندگان اعلام کرده‌اند که Marvel’s Spider-Man 2 با وجود داشتن نقشه بزرگ‌تر نسبت به بازی قبلی، چندان تجربه طولانی‌تری نخواهد بود.

در واقع، رایان اسمیث کارگردان ارشد بازی در مصاحبه‌ای با VG247 تأیید کرده که از لحاظ مدت زمان، Marvel’s Spider-Man 2 تقریبا مشابه با نسخه قبلی خواهد بود. این بدین معناست که بازیکنان برای به اتمام رساندن بازی به چیزی حدود 20 ساعت زمان نیاز خواهند داشت.

اسمیث در این مصاحبه اشاره کرد که هدف آن‌ها ساختن یک دنباله گسترده‌تر نیست؛ بلکه تیم سازنده می‌خواهد کیفیت محتوای بازی را با تزریق عناصر روایی به جای جای بازی، افزایش دهد: «ما نمی‌خواهیم تا Marvel’s Spider-Man 2 یک بازی 80-100 ساعته باشد. این هدف ما نیست. ما می‌خواهیم تا داستان‌های شگفت‌انگیزی را تعریف کنیم و این کار را به بهترین شکلی که می‌توانیم انجام دهیم. ما می‌خواهیم تا تمام مأموریت‌ها واقعا بیادماندی باشند. هدف ما این است، نه اینکه بازی را به تجربه‌ای گسترده‌تر تبدیل کنیم.»

بازی Marvel’s Spider-Man 2 در تاریخ 20 اکتبر (28 مهر) برای پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد و از هنگام عرضه دارای حالت 30 فریم، 40 فریم و 60 فریم خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا