اخبار بازیپلی استیشن 5

بازی Marvel’s Spider-Man 2 معرفی شد، عرضه در 2023

استودیوی Insomniac Games در رویداد اخیر پلی استیشن حضور بزرگی داشت و علاوه بر معرفی یک بازی وولورین، از بازی Marvel’s Spider-Man 2 نیز رونمایی کرد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Marvels Spider-Man 2

نسخه جدید با یک تریلر سینمایی معرفی شد و شامل گیم‌پلی نبود. پیتر پارکر و مایلز مورالز هر دو شخصیت‌های کلیدی این نسخه هستند، اما اینسامنیاک گیمز اعلام کرده که این دنباله یک تجربه تک‌نفره خواهد بود. این نسخه نیز دارای چند ویلن مختلف است که به دنبال نابودی اسپایدرمن هستند. سازندگان در تریلری که منتشر شد، ونوم را به عنوان یکی از ویلن‌های اصلی نمایش دادند که توسط تونی تاد اجرا خواهد شد.

در حال حاضر جزئیات بیشتری از ویلن‌ها و شخصیت‌های داستان مشخص نیست. اینسامنیاک گیمز همچنین اعلام کرد که بسیاری از توسعه‌دهندگانی که بر روی نسخه اول کار کرده بودند، در حال حاضر مشغول خلق این دنباله‌اند. برایان اینتاهار (کریتیو دایرکتر) و رایان اسمیث (گیم دایرکتر) هدایت کارگردانی نسخه دوم را بر عهده گرفته‌اند. همچنین مطابق انتظار، یوری لاونتال و ناجی جیتر هم باری دیگر در نقش پیتر پارکر و مایلز مورالز ظاهر خواهند شد.

بازی Marvel’s Spider-Man 2 به‌طور انحصاری برای پلی استیشن 5 در حال ساخت است و در زمان نامشخصی از سال 2023 منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا