اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانپلی استیشن 4پلی استیشن 5کامپیوترنینتندو سوییچ

تأخیر بازی Marve’s Midnight Suns تا نیمه دوم 2022

بازی Marve’s Midnight Suns که ابتدا برای اوایل سال 2022 برنامه‌ریزی شده بود، اکنون با چند ماه تأخیر و در نیمه دوم سال آینده عرضه خواهد شد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Marvel's Midnight Suns

رونمایی از Marve’s Midnight Suns یکی از معرفی‌های غیرقابل پیش‌بینی بود که در تابستان امسال شاهد آن بودیم. بازی یک عنوان RPG تاکتیکال با مبارزات کارت‌محور است که به‌نظر می‌رسد به جنبه‌های ماوراء طبیعی و تاریک‌تر مارول می‌پردازد. اکنون استودیوی Firaxis Games (سازنده سری XCOM) اعلام کرده که عرضه این عنوان با تأخیر مواجه شده است.

صفحه رسمی بازی بر روی توئیتر، ضمن تشکر از طرفداران گفته که تیم سازنده تصمیم گرفته تا تاریخ عرضه را به تعویق بی‌اندازد، چرا که برای ساختن بهترین بازی ممکن به زمان بیشتری نیاز دارد. سازندگان گفته‌اند که از این چند ماه زمان اضافه برای افزودن داستان، سینماتیک‌ها و به‌طور کلی پالیش بیشتر بازی بهره خواهند برد تا چشم‌اندازی که برای ساخته جدید خود دارند را به واقعیت تبدیل کنند.

بازی Marve’s Midnight Suns در زمان نامشخصی از نیمه دوم سال 2022 برای رایانه‌های شخصی، نینتندو سوئیچ، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس|اس و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا