اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانپلی استیشن 4پلی استیشن 5کامپیوترنینتندو سوییچ

تأخیر بازی Marvel’s Midnight Suns تا سال مالی 2023

با اعلام شرکت تیک-تو، بازی Marvel’s Midnight Suns مجددا تأخیر خورده و نسخه نسل نهمی بازی اکنون در بازه‌ای بین اکنون تا مارچ 2023 (فروردین 1402) عرضه خواهد شد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Marvel's Midnight Suns

شرکت Take-Two این تأخیر را طی گزارش مالی اخیر خود برای سه‌ماهه ابتدایی سال مالی 2023 اعلام کرد. استراوس زلنیک، مدیرعامل تیک-تو در صحبت‌های خود با IGN اعلام کرده که این ناشر تاریخ عرضه بازی‌های بیشتری را نیز در طول امسال به تعویق انداخته، اما او نام سایر بازی‌ها را اعلام نکرد.

در همین حال، سازنده بازی یعنی استودیوی Firaxis Games نیز با انتشار پیامی از طریق شبکه اجتماعی رسمی Marvel’s Midnight Suns گفته:

«پس از گفتگو کردن با اعضای تیم، ما به این نتیجه رسیده‌ایم که زمان عرضه Marvel’s Midnight Suns را به تعویق بی‌اندازیم. ما می‌خواهیم اطمینان حاصل کنیم که بهترین تجربه ممکن را به طرفداران خود ارائه می‌دهیم. Marvel’s Midnight Suns در سال مالی جاری برای PC، ایکس باکس سری ایکس|اس و پلی استیشن 5 عرضه می‌شود. پس از آن، نسخه‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و نینتندو سوئیچ نیز در زمان دیگری عرضه خواهند شد.»

در حال حاضر سازندگان اطلاعات بیشتری را در مورد بازه زمانی عرضه نسخه‌های نسل هشتمی Marvel’s Midnight Suns به اشتراک نگذاشته‌اند. این عنوان RPG تاکتیکی یک سال پیش معرفی شده بود و ابتدا سازندگان در نظر داشتند تا آن را در فروردین امسال منتشر کنند. با این حال، مدتی بعد تاریخ عرضه بازی تا مهر ماه به تعویق اتفاد و این تاریخ حالا برای بار دوم با تأخیر مواجه شده است. بازی Marvel’s Midnight Suns اکنون تا قبل از فروردین سال 1402 منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا