اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانپلی استیشن 4پلی استیشن 5کامپیوترنینتندو سوییچ

بازی Marvel’s Midnight Suns معرفی شد

سازندگان XCOM در جریان افتتاحیه رویداد گیمزکام 2021، از ساخته جدید خود که یک عنوان RPG نوبتی است، رونمایی کردند. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Marvel's Midnight Suns

چند ماهی بود که شایعات ساخت یک بازی تاکتیکی نوبتی با محوریت شخصیت‌های مارول توسط استودیوی Firaxis Games شنیده می‌شد. حال شرکت 2K Games و این استودیو با تأیید شایعات، بازی Marvel’s Midnight Suns را برای عرضه در مارچ سال 2022 میلادی معرفی کرده‌اند.

تریلر معرفی شامل چهره‌های آشنای زیادی مانند آیرون من، دکتر استرنج، بلید، کاپیتان آمریکا، کاپیتان مارول گوست رایدر و ولورین می‌شد که همه آن‌ها قابل کنترل هستند. در همین حال، بازیکن نیز قهرمان مد نظر خود را خلق خواهد کرد. این قهرمان Hunter نامیده می‌شود و برای ساخت آن، گزینه‌های شخصی‌سازی متعددی در اختیار بازیکن قرار داده خواهد شد. گفته شده که بیش از 40 سوپرپاور مختلف برای بازیکن در دسترس خواهد بود.

استودیوی Firaxis Games عنوان می‌کند که هیچ مکانیک مشترکی بین Marvel’s Midnight Suns و بازی‌های XCOM  وجود ندارد، بنابراین باید انتظار یک تجربه متفاوت را داشته باشیم. همچنین تأیید شده که این عنوان در تاریخ یکم سپتامبر یک نمایش گیمپلی خواهد داشت.

بازی Marvel’s Midnight Suns در مارچ سال 2022 (اسفند امسال/فروردین سال آینده) برای رایانه‌های شخصی، نینتندو سوئیچ، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس|اس و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا