اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانپلی استیشن 4پلی استیشن 5

آپدیت جدید بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy قابلیت ری تریسینگ را به ورژن‌های کنسولی اضافه می‌کند

دارندگان بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy بر روی کنسول‌های PS5 و Xbox Series X، از همین امروز می‌توانند این عنوان را با ری تریسینگ فعال تجربه کنند. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy

استودیوی Eidos Montreal پیش از عرضه ساخته جدید خود اعلام کرده بود که قابلیت پشتیبانی از ری تریسینگ، یکی از مواردی است که پس از عرضه و به وسیله یک آپدیت به بازی اضافه خواهد شد. حال کمتر از یک ماه بعد از عرضه Marvel’s Guardians of the Galaxy، این اتفاق رخ داده و کاربران پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس می‌توانند به لطف آپدیت جدید، بازی را با ری تریسینگ فعال اجرا کنند.

البته این آپدیت برای سایر کنسول‌ها نیز در دسترس است. آپدیت جدید عملکرد بازی بر روی نسخه پلی استیشن 4 استاندارد را بهبود می‌دهد و همچنین کاربران Xbox Series S اکنون می‌توانند بازی را با فریم ریت آنلاک شده (بین 30 تا 60 فریم بر ثانیه) اجرا کنند. علاوه بر این، تمام نسخه‌های کنسولی قابلیت بازگردانی سیو را دریافت کرده‌اند تا در صورت برخورد به مشکلات احتمالی، بتوانید بازی را مجددا لود کنید.

باگ‌های متعددی نیز در بخش‌های مختلف بازی رفع شده‌اند که می‌توانید لیست کامل آن‌ها را از اینجا مشاهده کنید. گفته شده که کاربران رایانه‌های شخصی آپدیت جدید را حوالی روز جمعه (28 آبان) دریافت می‌کنند.

در پایان، شما می‌توانید بررسی بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy را هم‌اکنون از بازی‌سنتر مطالعه کنید. این عنوان برای PC، کنسول‌های پلی استیشن و ایکس باکس و همچنین نینتندو سوئیچ (از طریق کلاود) در دسترس است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا