اخبار بازیایکس باکس سری ایکس

بازی Marvel’s Blade سال 2027 منتشر خواهد شد

بازی Marvel’s Blade از استودیو Arkane Lyon، احتمالا یکی از موردانتظارترین بازی‌های ژانر ابرقهرمانی است، علل خصوص با سابقه بسیار خوب استودیو توسعه‌دهنده که سابقا روی عناوینی مثل Dishonored 2 و Deathloop کار کرده است. با اینکه پلتفرم‌های موردنظر و تاریخ انتشار این بازی هنوز اعلام نشده است، ظاهرا طرفداران باید مدت نسبتا  زیادی را برای تجربه این بازی صبر کنند.

به گفته جف گراب از پادکست XboxEra، درحال حاضر در داخل استودیو انتظار بر این است که بازی در سال 2027 روانه بازار شود و این (آماده کردن بازی تا 2027) هدف اصلی آنان است. اگر این حرف درست باشد، یعنی فاصله بین انتشار آثار اخیر آن‌ها، Deathloop (که در سپتامبر 2021 منتشر شد) تا Marvel’s Blade، شش سال خواهد بود!

نکته جالبی که نیک بیکر، یکی دیگر از بنیان‌گذاران XboxEra گفت، این بود که چطور ممکن است این بازی یک عنوان میان‌نسلی باشد وقتی مایکروسافت کنسول میان‌نسلی عرضه نمی‌کند؟ این حرف باتوجه به شایعات دیگری گفته شده که به عرضه کنسول‌های نسل دهمی Xbox در سال 2026 اشاره می‌کرد و فاش می‌نمود که مایکروسافت از برنامه‌هایش برای عرضه یک کنسول میان‌نسلی منصرف شده است.

نکته عجیب این است که تا الان بتسدا درمورد پلتفرم‌های مقصد Marvel’s Blade و یا حتی انحصاری بودن آن برای کنسول‌های Xbox، اظهار نظری نکرده است و باید دید که در آینده چه اخباری از این بازی مرموز منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا