اخبار بازیپلی استیشن 4پلی استیشن 5

شخصیت اسپایدرمن در هفته آینده برای بازی Marvel’s Avengers معرفی می‌شود

در حالی که چند هفته تا اضافه شدن اسپایدرمن به بازی Marvel’s Avengers فاصله داریم، سازندگان اعلام کرده‌اند که به‌زودی این شخصیت محبوب را به‌طور کامل نمایش می‌دهند. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Marvel's Avengers

بر کسی پوشیده نیست که Marvel’s Avengers برای ناشر بازی یعنی شرکت Square Enix، عملکردی ناامیدکننده داشت. با این وجود، استودیوی Crystal Dynamics پس از عرضه بازی متحویات مختلفی را برای این عنوان سوپرهیرویی تدارک دیده و اکنون نیز شخصیت بزرگ بعدی آن یعنی اسپایدرمن، در تاریخ 30 نوامبر (9 آذر) به بازی اضافه خواهد شد.

اما قبل از اضافه شدن او به بازی، سازندگان قصد دارند تا این شخصیت محبوب را به مخاطبان نشان دهند. این خبر طی لایو استریم اخیر تیم سازنده تأیید شد و آن‌ها در این برنامه اعلام کردند که در استریم هفته آینده خود، به معرفی اسپایدرمن خواهند پرداخت و همچنین نگاهی به لباس‌های طراحی شده برای او خواهیم داشت.

همان‌طور که می‌دانید، اسپایدرمن از ابتدا به عنوان یک شخصیت انحصاری برای ورژن پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 بازی معرفی شده بود که این موضوع واکنش‌های تندی را در میان طرفداران به وجود آورد. این شخصیت دارای داستان و کات‌سین‌های مخصوص به خود خواهد بود و در تاریخ 9 آذر به‌صورت رایگان به بازی Marvel’s Avengers اضافه می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا