اخبار بازی

توضیحات کریستال داینامیکز در مورد شخصیت اسپایدرمن در بازی Marvel’s Avengers

روز گذشته اعلام شد که شخصیت اسپایدرمن در سال آینده به‌طور انحصاری برای کاربران PS4 بازی Marvel’s Avengers منتشر خواهد می‌شود. حال جزئیات بیشتری در این مورد منتشر شده‌است. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی ها همراه باشید.

بازی Marvel's Avengers

همان‌طور که شایعه شده بود، شخصیت محبوب اسپایدرمن در سال آینده و در ساخته جدید استودیو Crystal Dynamics، به جمع انتقام جویان می‌پیوندد. این شخصیت در قالب یک بروزرسانی رایگان در اختیار کاربران PS4 قرار خواهد گرفت. به گفته سازندگان، این اسپایدرمن با اسپایدرمن خلق شده توسط Insomniac Games متفاوت خواهد بود.

آقای Jeff Adams (کارگردان هنری بازی) عنوان کرد تیم توسعه‌دهنده سعی دارد تا برداشت خود را از شخصیت اسپایدرمن ارائه دهد و به‌نظر می‌رسد که قرار نیست شاهد تکرار مکررات باشیم. این تصمیم منطقی به‌نظر می‌رسد، چرا که اسپایدرمن Insomniac Games به احتمال زیاد دنباله‌ای را دریافت خواهد کرد و حضور احتمالی او در Marvel’s Avengers، ممکن است برخی از طرفداران را گیج کند.

در حال حاضر اطلاعات چندانی در خصوص نقش این شخصیت در داستان مشخص نیست. بازی Marvel’s Avengers در تاریخ 4 سپتامبر برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و گوگل استیدیا منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. من طرفدار این بودم که در مورد باقی شخصیتها استودیو طراحی های خودش داشته باشه و هیچ مشکلی با شکل و استایل قهرمانهای این بازی ندارم.

    اما تو این مورد هرکاری کنن در هر صورت ملت مقایسه میکنن، خیلی عجیبه که همزمان تو 2تا بازیِ مختلف ، 2ورژن متفاوت از یک قهرمان میبینیم.
    تو سینما هم که تام هالند بازی میکنه، اصلا یک چیز دیگست.
    اگه ورژن استودیو بخواد با همه اونها فرق بکنه این خودش تهِ گیج شدن گیمر و طرفدارهاست.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا