اخبار بازینمایشگاه E3

بازی Marvel’s Avengers رونمایی شد

بازی Marvel's Avengers

بالاخره پس از سال‌ها انتظار، بازی Marvel’s Avengers در جریان کنفرانس خبری شرکت Square Enix در رویداد E3 2019 رونمایی شد. ماجرای این عنوان از روز A-Day آغاز می‌شود. مراسمی که به مناسبت تجلیل از «انتقام جویان» برگزار می‌شود اما در آستانه آغاز آن، حادثه‌ای ناگوار رخ می‌دهد. به نظر می‌رسد مردم تیم Avengers را مقصر این تراژدی می‌دانند و به همین دلیل، تیم آن‌ها منحل می‌شود. با گذشت چیزی حدود پنج سال از روی این حادثه، تیم به صورت آهسته دوباره تشکیل می‌شود تا به نبرد با دشمنی جدید برود.

از شخصیت‌های بازی Marvel’s Avengers می‌توان به Captain America – Thor – Hulk – Black Widow و Iron Man اشاره کرد. نقش این پنج شخصیت که جزء قهرمانان اصلی تیم انتقام جویان در مجموعه فیلم‌های دنیای سینمایی Marvel به حساب می‌آیند، توسط صداپیشگان معروفی همچون Troy Baker – Nolan North و Laura Bailey ایفا می‌شود.

از ویژگی‌های این عنوان می‌توان به حالت آنلاین چهار نفره اشاره کرد و ظاهراً لیست قهرمانان جدید، موضوعات داستانی و مناطق تازه که به مرور زمان به صورت رایگان اضافه می‌شوند اشاره کرد. این عنوان در E3 قابل بازی است و برای پلتفرم‌هایی همچون پلی‌استیشن 4، ایکس باکس وان، کامپیوتر و Stadia نیز منتشر خواهد شد. همچنین کاربران PS4 از ویژگی‌هایی همچون محتوای ویژه و دسترسی سریع‌تر به بتا بهره‌مند می‌شوند. بازی Marvel’s Avengers در تاریخ 15 مِی سال 2020 منتشر می‌شود.

شروین ژاوه

Nigh is the Time of Madness and Disdain

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا