اخبار بازیپلی استیشن 4

حجم بازی Marvel’s Avengers بر روی پلی استیشن 4 حدود 90 گیگابایت است

به‌تازگی فضای تقریبی مورد نیاز برای اجرای بازی Marvel’s Avengers بر روی کنسول پلی استیشن 4 مشخص شده و این عنوان، حجم عظیمی از فضای شما را اشغال می‌کند. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Marvel's Avengers

بر اساس چیزی که در یک ویدئوی آنباکسینگ بازی مارولز اونجرز دیده شده، حجم این عنوان بر روی PS4 حداقل 90 گیگابایت خواهد بود. یک یوتیوبر موفق شده تا این اطلاعات را از روی برچسبی که در پشت جعبه دیسک بازی قرار دارد، به دست بیاورد.  البته که این مقدار احتمالا نمایانگر حجم دانلودی بازی به‌صورت دیجیتالی نیست، چرا که معمولا بازی‌ها فشرده‌سازی می‌شوند و اگر Marvel’s Avengers در روز عرضه آپدیت بزرگی دریافت نکند، کاربران PS4 می‌توانند با دانلود کمتر از 90 گیگ به تجربه بازی بپردازند.

همچنین شایان ذکر است که کاربران رایانه‌های شخصی به 75 گیگابایت فضا برای اجرای بازی نیاز دارند. اما اگر می‌خواهید تجربه بهتری را داشته‌باشید، می‌توانید تکسچرهای باکیفیت‌تری را بر روی PC دانلود کنید که در این صورت به 105 گیگابایت فضا نیاز خواهید داشت. هنوز حجم بازی بر روی ایکس باکس وان مشخص نشده، اما انتظار می‌رود کاربران ایکس باکس نیز مقدار فضای مشابهی با PS4 را نیاز داشته‌باشند.

بازی Marvel’s Avengers در تاریخ 4 سپتامبر برای PC، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر می‌شود. سازندگان پس از عرضه نیز از این عنوان پشتیبانی خواهند کرد و Hawkeye اولین شخصیتی است که به‌طور رایگان به بازی اضافه می‌شود. شخصیت Spider-Man نیز در سال آینده و به‌طور انحصاری در اختیار کاربران PS4 قرار می‌گیرد.

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. [QUOTE=”Morg0th, post: 4836053, member: 131729″]
    مگه چقدر محتوا داره 😐 بازی که کاملا linear عه لول .
    [/QUOTE]
    بابا خدا پدرشون و بیامرزه:Dنمیدونم COD MW نصب کردی تو دستگاهت یا نه.؟سیزن 6 تا الان نزدیک به 260 270 گیگ فضا گرفته روی Xbox one تازه هنوز مونده سیزن بعد:D:D:Dاین که پیش اون هیچی نیست

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا