اخبار بازیایکس باکس سری ایکسپلی استیشن 5

تاریخ عرضه نسخه نسل بعدی بازی Marvel’s Avengers اعلام شد

طبق اعلام سازندگان، کاربران کنسول‌های نسل جدید ورژن PlayStation 5 و Xbox Series X|S بازی Marvel’s Avengers را در تاریخ 18 مارچ (28 اسفند) دریافت خواهند کرد. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Marvels Avengers

این خبر در استریم War Table اخیر از طرف Crystal Dynamics و Eidos Montreal اعلام شد. علاوه بر عرضه نسخه نسل جدید بازی، در همین تاریخ (18 مارچ) شخصیت Hawkeye که از مدت‌ها پیش معرفی شده بود نیز همراه با بتل پس و آیتم‌های تزئینی مخصوص خود به بازی اضافه خواهد شد.

نسخه پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس بازی Marvel’s Avengers از رزولوشن 4K پشتیبانی خواهند کرد، با اینحال نسخه ایکس باکس سری اس با رزولوشن 1440p اجرا خواهد شد. فریم ریت، مدل‌ها و تکسچرهای بهبود یافته از دیگر ویژگی‌های نسخه نسل بعدی بازی هستند. همچنین گفته شده که دراو دیستنس و تخریب آرمور بهتری را بر روی کنسول‌های نسل جدید شاهد خواهیم بود.

بازی از قابلیت کراس-جن پلتفرم پشتیبانی می‌کند و بدین ترتیب کاربران PS4 و PS5 و همچنین Xbox One و Xbox Series X|S می‌توانند به همراه یکدیگر به تجربه بازی بپردازند. قابلیت انتقال سیو به کنسول‌های نسل بعد نیز همراه با پشتیبانی از ویژگی‌های کنترلر دوال سنس بر روی PS5 تأیید شده است. در پایان شایان ذکر است که تمام ویژگی‌های نسل جدید برای دارندگان نسخه نسل هشتم رایگان خواهد بود.

بازی Marvel’s Avengers هم‌اکنون برای کنسول‌های نسل هشت، PC و Stadia در دسترس است. شما می‌توانید بررسی بازی سنتر و از بازی را از اینجا مطالعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا