اخبار بازی

شایعه: اسپایدرمن یکی از شخصیت‌های انحصاری بازی Avengers خواهد بود

به‌تازگی لیست شدن نام اسپایدرمن به‌عنوان یکی از ابر قهرمانان بازی Marvel’s Avengers توسط یک فروشگاه آنلاین، باعث شده تا شایعات حضور این شخصیت در عنوان مذکور از همیشه داغ‌تر شود. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی ها همراه باشید.

بازی Marvel's Avengers

اسپایدرمن یکی از شخصیت‌های محبوب در میان دوستداران مارول و به‌طور کلی تمام ابر قهرمانان دنیا به‌شمار می‌رود. همین موضوع نیز باعث شده که طرفداران زیادی در خصوص امکان حضور او در بازی Marvel’s Avengers کنجکاو باشند؛ به‌خصوص در شرایطی که شرکت Square Enix به‌طور رسمی از اضافه شدن شخصیت‌های بیشتر پس از عرضه بازی خبر داده‌است.

شواهد جدیدی که به حضور احتمالی اسپایدرمن در این بازی اشاره می‌کند، به بخش توضیحات محصول Marvel’s Avengers در فروشگاه Base.com باز می‌گردد. این وب‌سایت مدعی شده که اسپایدرمن یکی از شخصیت‌های قابل بازی اونجرز است و به‌طور انحصاری برای کاربران PS4 در دسترس خواهد بود. مدتی بعد این اطلاعات از وب‌سایت Base.com حذف شد.

نکته قابل ذکر دیگر این است که سونی لایسنس شخصیت اسپایدرمن در فیلم‌ها و بازی‌های ویدئویی را در اختیار دارد. همچنین قرارداد مارکتینگ بین سونی و اسکوئر اینکس منجر شده تا کاربران PS4 زودتر از کاربران سایر پلتفرم‌ها به تجربه بتای بازی بپردازند. ساپورت بعد از عرضه بازی و اضافه شدن شخصیت‌های انحصاری نیز می‌تواند بخشی از این قرارداد باشد، اما همانند همیشه، تا قبل از اعلام رسمی این موضوع در حد شایعه باقی می‌ماند.

بازی Marvel’s Avengers پس از تجربه کردن یک تأخیر، در تاریخ 4 سپتامبر برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و گوگل استیدیا منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. چاره دیگه ای ندارن :دی بالاخره باید یونیورس ها رو به نحوی به هم مرتبط کنن، درست نظیر اتفاقی که برای بخش سینمایی مارول افتاد و اسپایدرمن به MCU ورود پیدا کرد.
    رقابت دنیای سینمایی DC و Marvel تو سینما این چند سال اخیر شبیه مقایسه آثار ایرج ملکی و کریستوفر نولان بود رسما، لاقل گیم حسابی پتانسیل این رو داره که یه رقابت حسابی ببینیم بین ـشون که امیدوارم استفاده شه ازش.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا