اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانکامپیوتر

بازی Marvel’s Avengers به سرویس Xbox Game Pass می‌آید

مشترکان ایکس باکس گیم پس می‌توانند از تاریخ 30 سپتامبر (8 مهر) به تجربه بازی Marvel’s Avengers بپردازند. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Marvel's Avengers

عنوان مارولز اونجرز آن موفقیتی که شرکت Square Enix انتظارش داشت را کسب نکرد، اما اگر از مشترکان سرویس Xbox Game Pass هستید و استقبال نه‌چندان خوب بازی شما را از خریدن آن منصرف کرده، می‌توانید از پایان هفته این عنوان ابرقهرمانی اکشن ادونچر را امتحان کنید.

همان‌طور که گفته شد، Marvel’s Avengers از 8 مهر (پنج‌شنبه همین هفته) از طریق کنسول، PC و کلاود در اختیار مشترکان ایکس باکس گیم پس قرار می‌گیرد. مشترکان سرویس در کنار بازی اصلی، به سه اکسپنشنی که شخصیت‌های کیت بیشاپ، هاکای و بلک پنتر را شامل می‌شوند نیز دسترسی خواهند داشت. در همین حال، به مناسبت اولین سالگرد عرضه Marvel’s Avengers، رویدادی در نظر گرفته شده که بازیکنان در طول آن قادر خواهند بود 4 برابر XP بیشتری دریافت کنند. این رویداد از تاریخ 8 مهر تا 12 مهر جریان دارد.

استودیوی Crystal Dynamics مدتی پیش باری دیگر تأیید کرد که شخصیت اسپایدرمن همچنان تا پایان سال میلادی 2021 برای کاربران پلی استیشن منتشر خواهد شد. همچنین اخیرا اعلام شده که کریستال داینامیکز با استودیوی The Initiative در حال همکاری بوده و بر روی ریبوت Perfect Dark نیز مشغول به کار است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا