اخبار بازی

آپدیت جدیدی برای بتای بازی Marvel’s Avengers منتشر شد

به‌تازگی استودیو Crystal Dynamics آپدیت جدیدی را برای بتای بازی Marvel’s Avengers منتشر کرده که مشکلات مختلفی را حل می‌کند. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Marvels Avengers

آخرین بتای Marvel’s Avengers در دسترس قرار گرفته و اینبار برای تمام کاربران قابل دانلود است. با توجه به اینکه بازی در کمتر از 2 هفته دیگر منتشر می‌شود، اکنون زمان خوبی به‌شمار می‌رود تا سازندگان تغییرات مثبت و بهبودهایی را اعمال کنند. خوشبختانه Marvel’s Avengers آپدیت جدیدی را دریافت کرده که مشکلات زیادی را حل می‌کند.

این آپدیت که برای پلتفرم‌های PS4 و Xbox One منتشر شده، ایراداتی مانند کرش کردن بازی، تعویق در دراپ شدن لوت‌ها و ظاهر شدن چندین شخصیت به‌طور همزمان را رفع می‌کند. همچنین گزینه‌هایی برای تنظیم لرزش دوربین در نظر گرفته شده‌است. میزان موشن بلور در هنگام دویدن و پرواز کردن کاهش یافته و بهبودهایی نیز در زمینه Matchmaking بازی صورت پذیرفته‌است.

بازی Marvel’s Avengers در تاریخ 4 سپتامبر برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و گوگل استیدیا عرضه خواهد شد. شایان ذکر است که خریداران نسخه Deluxe Edition سه روز زودتر (1 سپتامبر) به بازی دسترسی خواهند داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا