اخبار بازی

بتای بازی Marvel’s Avengers در ماه آگوست منتشر می‌شود | اعلام تاریخ لایو استریم جدید

به‌تازگی صفحه توئیتر بازی Marvel’s Avengers با انتشار پستی از تاریخ انتشار بتای بازی و همچنین جزئیات پخش لایو استریم بعدی مربوط به این عنوان خبر داده‌است. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی ها همراه باشید.

بازی Marvels Avengers

بازی Marvel’s Avengers پس از تجربه یک تأخیر در سپتامبر امسال عرضه خواهد شد، اما استودیو Crystal Dynamics قبل از انتشار بازی نیز برنامه‌های زیادی در سر دارد. همان‌طور که پیش‌تر اعلام شده بود، سازندگان در نظر دارند تا قبل از عرضه بازی نسخه بتا را در اختیار طرفداران قرار دهند و حال جزئیات این بتا مشخص شده‌است.

ابتدا بازیکنانی که بر روی کنسول PS4 بازی را پیش‌خرید کرده‌اند، در تاریخ 7 آگوست به بتای مذکور دسترسی خواهند داشت. پس از آن در تاریخ 14 آگوست، نسخه بتا برای تمام کاربران PS4 و پیش‌خرید کنندگان نسخه‌های PC و Xbox One منتشر می‌شود. در نهایت نیز در تاریخ 21 آگوست، نسخه بتا برای همه کاربران بر روی تمام پلتفرم‌ها عرضه خواهد شد. به گفته آقای Shaun Escayg (کارگردان بازی) نسخه بتا شامل مراحل داستانی، بخش کواپ، و محتویاتی از یک قابلیت جدید به‌نام Drop Zone می‌شود.

در کنار اعلام جزئیات بتا، اسکوئر اینکس و کریستال داینامیکز تاریخ برگزاری لایو استریم بعدی بازی که با نام War Table شناخته می‌شوند را نیز مشخص کردند. این لایو استریم دو هفته بعد یعنی در تاریخ 29 جولای پخش می‌شود که شامل نمایش گیمپلی جدیدی خواهد شد.

بازی Marvel’s Avengers در تاریخ 4 سپتامبر برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، گوگل استیدیا و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. خریداران نسخه نسل فعلی بازی، ورژن ارتقا یافته این عنوان را به‌صورت رایگان بر روی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس دریافت خواهند کرد.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا