اخبار بازی

Marvel Vs Capcom 2 برای PSN و XBLA تایید شد !!

Capcom تایید کرد که نسخه ارتقا یافته Marvel Vs Capcom 2 تابستان امسال برای PSN و XBLA عرضه میشود. اطلاعاتی نیز از این عنوان منتشر شده که در ادامه میتوانید انها را مطالعه کنید.

1.این نسخه بر اساس کد بیس ورژن Dream Cast عنوان MvC2 در حال ساخت میباشد. Capcom گفته است که با اینکه دو ورژن PS2 و XBOX در نوع خود عالی بودند اما با این حال از مشکلات کوچکی رنج میبرند. این مشکلات به هیچ وجه در نسخه DC نبود و به همین دلیل سازنده ها تصمیم گرفته اند که از کد بیس ورژن DC استفاده کنند.

2.بخش انلاین این عنوان بر اساس Super Street Fighter 2 Turbo HD Remix در حال ساخت است و از تمام امکانات SSF2THDR بهره میبرد. از جمله این امکانات میتوان به سیستم lobby و leaderboard ها اشاره کرد. البته Capcom اعلام کرده که امکانات بیشتری در اینده منتشر خواهد شد.

3.به دلیل اینکه افراد زیادی از HDTV برای بازی کردن با X360 و PS3 استفاده میکنند سازندگان تصمیم گرفته اند تا نهایت تلاش خود را بکنند که این عنوان قدیمی به بهترین شکل بر روی HDTV ها به نظر برسد.البته این قابلیت وجود دارد که بر روی Sprites ها (اشياء کوچک و با وضوح بالا که روى مانيتور بطور مستقل از متن يا گرافيک ديگر مى توان حرکت داده شوند) هیچگونه فیلــترینگی اعمال نشود.

4.بازی از قابلیت Wide Screen پشتیبانی میکند. اما در اینجا فرقی میان این بازی و دیگر بازی ها وجود دارد. اگر دیده باشید اکثر بازی هایی که اینگونه بازسازی میشوند فقط در انها تصویر کشیده میشود و ظاهری خوبی ندارند اما در این عنوان تمام جزییات ثابت هستند و فقط دید محیط پس زمینه افزایش یافته با استفاده از این تکنیک هیچگونه کشیدگی در تصویر دیده نمیشود.

5.اینبار هیچگونه کرکتری در بازی ازاد نمیشود و تمام 56 شخصیت بازی در همان ابتدا قابل انتخاب هستند. این قابلیت هرچند ممکن است از Replay Value بازی بکاهد اما برای کسانی که در مسابقات این عنوان را انجام میدهند یک نکته مثبت به حساب می اید زیرا دیگر لازم نیست که مموری خود را جابه جا کنند یا اینکه از ورژن های هک شده استفاده کنند.

6.موسیقی های ورژن های قبلی در این نسخه نیز وجود دارند و طرفداران این سری میتوانند از موسیقی های جاز مانند MvC 2 لذت کافی را ببرند.همچنین قابلیت تغییر در موسیقی ها نیز وجود دارد.

در همین رابطه PS Blog تایید کرده که دموی این عنوان به صورت انحصاری در همین هفته برای PS3 منتشر میشود. این دمو شامل موارد زیر میباشد.

– قابلیت مبارزه دو نفره به صورت Local
– شش شخصیت در این دمو موجود هستند، Ryu, Chun-Li, Strider, Spider-Man, Iron Man و Wolverine
– هفت محیط نیز قابل انتخاب هستند.
– این دمو به صورت Upscale در 1080p اجرا میشود.
– دو فیلتــر گرافیکی برای sprites شخصیت ها موجود است.

آریا پیروز

گیم و تکنولوژی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا