اخبار بازی

بازی Marvel 1943: Rise of Hydra معرفی شد

کمپانی Marvel و استودیو Skydance New Media از بازی Marvel 1943: Rise of Hydra رونمایی کردند. کارگردان این بازی خانم Amy Hennig هست که قبلا کارگردانی سری بازیهای Uncharted را در کارنامه خود دارد.

این بازی که در نمایشگاه Unreal Engine در GDC رونمایی شد، Drew Moerlein در نقش کاپیتان آمریکا و Khary Payton در نقش Black Panther بازی می‌کند و در سال 2025 منتشر خواهد شد. این بازی اولین عنوان از Skydance New Media است، استودیویی که در سال 2019 توسط شرکت سازنده هالیوود Skydance تأسیس شد.

رئیس استودیو خانم Hennig است. او بیش از یک دهه در استودیو Naughty Dog حضور داشته و کارگردان خلاق و نویسنده اصلی سری بازیهای Uncharted بوده است. Hennig گفت: نمی‌توانم شریکی بهتر از مارول را برای اولین بازی‌مان تصور کنم. جهان مارول سرشار از اکشن، رمز و راز و هیجانات ژانر ماجراجویی است که من آن را دوست دارم. مایه افتخار است که بتوانیم داستانی بدیع، با پیچیدگی و شوخ طبعی که شخصیت‌های مارول را ماندگار می‌کند، تعریف کنیم و بازیکنانمان را قادر به تجسم این قهرمانانی کنیم که دوست دارند.

Skydance New Media و Marvel Games داستان اصلی را این طور بیان میکنند که دنیاها با هم برخورد می کنند و هرج و مرج و جنگ همه جا را فرا میگیرد، در آن گروهی متشکل از چهار قهرمان باید بر اختلافات خود غلبه کنند و یک اتحاد برای مقابله با دشمن مشترک، تشکیل دهند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا