اخبار بازی

Mark Rubin استدیو Infinity Ward را ترک کرد[ اپدیت شد]

Mark Rubin تهیه کننده اجرائی Infinity Ward این استدیو را ترک کرد. در ادامه با بازی سنتر همراه باشید.

Mark Rubin به عنوان تهیه کننده اجرائی Infinity Ward بود و آخرین عنوانی که او روی آن کار کرده بود Call of Duty: Ghosts بوده هست. او با کار ساخت Call of Duty 3 به Infinity Ward  پیوسته بود. هنوز علت خروج او مشخص نیست و، Activision نیز هیچ اظهار نظری در این مورد نداشته هست. طبق گزارشات هنوز جایگزین Rubin مشخص نشده هست.

از کارهای Mark Rubin می توان به تهیه کنندگی در عناوین Call of Duty 4: Modern Warfare,Call of Duty: Ghosts و Call of Duty: MW3 اشاره کرد.

به نظر علت خروج او بازگشت Todd Alderman سر طراح سری COD به Infinity Ward هست.

*آپدیت:

Mark Rubin علت خروج خود را این طور بیان کرد:« همانطور که می دانید من بعد از پایان توسعه CoD2 به IW پیوستم. و به عنوان یکی از اعضایی که لانچ CoD در Xbox 360 را شاهد بودند شرکت کرم و تبدیل شدن COD به عنوان یک فرنچیز عظیم را دیدم، من به مدت 10 سال در IW بودم و به نظرم حال وقت بازنشستگی من هست. این موضوع بخاطر مسائل درون استدیو نیست بلکه، بخاطر این هست که من از کار بیرون از استدیو لذت می برم. من خوش شانس هستم که یکی از اعضا یک تیم منحصربفرد و فوق العاده در جهان بودم، این همه موفقیت و سرگرمی باعث شد به من فرصت بازنشستگی زودتر از دیگران داده شود. من از کارم راضی هستم. من مقدار پول برروی کاری سرمایه گذاری کردم و با دوستانم در این کار شریک هستم.»

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا