اخبار بازی

Mark Darrah: آیا مایل به بازی کردن Dragon Age جدید به صورت تاکتیکال هستید؟

تهیه کننده اجرایی «Dragon Age»، آقای Mark Darrah سوالی در توئیتر پرسید که آیا مایل هستید یک Dragon Age تاکتیکال و یا نوبتی (Dragon Age Tactics) بازی کنید؟ در ادامه با «بازی‌سنتر» همراه شوید.

او با ایجاد یک نظر سنجی، این درخواست را از طرفداران «Dragon Age» کرد و نام Tacticts را در کنار عنوان این فرانچایز به کار برد. بنا به گفته‌ی خود او، منظورش از Tactics چیزی مشابه با فرانچایزهای «XCOM» و «Fire Emblem» است که این دو بازی سبک نقش آفرینی نوبتی (tactical role-playing) دارند.

گزینه‌های نظر سنجی شامل بله، خیر، فقط برای PC و فقط برای پلتفرم‌ها دستی بود (مهلت نظر سنجی به اتمام رسیده است). اکثریت آرا موافق چنین چیزی بودند و تعداد بسیار اندکی مخالف، همچنین طرفداران بیشتر خواهان تجربه این عنوان بر روی PC هستند که تعداد کمی نیز خواهان تجربه آن بر روی پلتفرم‌های دستی‌اند. 

هیچ گونه تضمین و خبر قطعی وجود ندارد که Bioware تصمیم گرفته است چنین بازی‌ای را بسازد، اما فکر کردن در مورد این موضوع و حتی این که خود تهیه کننده اجرایی این فرانچایز این نظر سنجی را راه اندازی کرده است، جالب و شگفت انگیز است و ممکن است در آینده شاهد چنین چیزی باشیم.

او اضافه کرد که اگر این بازی ساخته شود، هیچ ارتباطی به خط اصلی داستان سری «Dragon Age» که تاکنون ساخته شده، ندارد. «Dragon Age Origins» و «Dragon Age Inquisition» قابلیتی داشتند که دید بازی از بالا صورت می‌گرفت و تجربه نسبی تاکتیکال برای بازیکن ها به ارمغان می‌آورد.

منبع

.:BigBoss:.

[URL]http://forum.bazicenter.com/thread26-post1243773/#post1243773[/URL]پوکر-بیلیارد-فوتبال-اینترنت-سریال و فیلم-موزیک-کامیک استریپ-ورزش-انیمه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا