اخبار بازی

تاریخ عرضه بازی Mario Kart Tour مشخص شد

بازی Mario Kart Tour

سرانجام پس از یک بار تاخیر در انتشار، تاریخ عرضه بازی Mario Kart Tour مشخص و اعلام شد. ساخته جدید شرکت نینتندو پیش از این قرار بود در ماه مارچ گذشته منتشر شود اما به دلیل جاه‌طلبی بیشتر سازندگان به تابستان 2019 موکول شد. تیم سازنده سرانجام امروز صبح زمان در دسترس قرار گرفتن بازی را اعلام کرده و خوشبختانه برای تجربه آن مجبور نخواهیم شد مدت زمان زیادی را منتظر بمانیم چرا که این اثر موبایلی انتهای ماه آینده برای اندروید و iOS انتشار می‌یابد.

تیم سازنده تاریخ عرضه بازی Mario Kart Tour را 25 سپتامبر برابر با 3 مهر اعلام کرده است. به غیر از زمان انتشار، اطلاعات چندانی پیرامون بازی به اشتراک گذاشته نشده با این حال نینتندو اظهار کرده که به زودی جزئیات بیشتری در دسترس مخاطبین قرار می‌گیرد. در حال حاضر تنها گزارشاتی که از تست بتا بازی منتشر شده می‌تواند اطلاعاتی در خصوص آن چه که می‌توانیم از بازی انتظار داشته باشیم ارائه کند. مشخص است که در فاصله بین تست بتا و عرضه بازی تغییرات قابل ملاحظه‌ای می‌تواند صورت بگیرد حال آن که پیش از این نگرانی‌هایی پیرامون ساز و کار پرداخت درون برنامه‌ای بازی و شیوه استفاده از آن وجود داشته که خوشبختانه تیم سازنده در همان ابتدای تست بتا متوجه آن شده و تغییراتی در آن ایجاد کرده است.

کمپانی نینتندو تاکنون عناوین پر سود فراوانی در بازار موبایل منتشر کرده. مدتی پیش آن‌ها بازی Dr. Mario World را عرضه کردند که طی 72 ساعت توانست به آمار 2 میلیون دانلود دست پیدا کند. به علاوه عناوین دیگر آن‌ها از جمله Fire Emblem Heroes هم به فروش بسیار خوب خود ادامه می‌دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا