اخبار بازینینتندو سوییچ

اطلاعات جدیدی از MARIO KART 9 فاش شد

شایعات معرفی بازی بعدی Mario Kart برای کنسول‌های Nintendo Switch Lite و Nintendo Switch، در چند هفته‌ی گذشته جنجال به پا کرد. بعضی از گزارش‌ها حاکی از آن است که این بازی تحت عنوان Mario Kart 9، یا Mario Kart 10 و یا Mario Kart Crossroads منتشر خواهد شد.

mariokart9

به گفته یک کارشناس برجسته‌ی صنعت گیم یعنی Leaky Pandy، این بازی کاراکتر‌های دیگری علاوه بر شخصیت‌های فرنچایز Mario، از دیگر مجموعه‌ها مانند Armed Surgeons ،Balon Fight ،F-Zero ،Kid Icarus ،Splatoon ،The Legend of Zelda ،Advance War و Animal Crossing خواهد داشت. همچنین Leaky Pandy ادعا می‌کند که IP تمامی شخصیت‌های مورد استفاده، به جز Rabbids (که Ubisoft صاحب آن است)، متعلق به Nintendo خواهد بود.

Pandy اضافه کرد که crossover های این بازی فقط محدود به شخصیت‌ها نمی‌شود بلکه شامل کلاس‌ها و آیتم‌های منحصر به فردی خواهد بود. همچنین اضافه کرد که در این بازی از سکه و پول خبری نیست و آیتم‌های قابل برداشت، Boxهایی در دو سایز بزرگ و کوچک هستند که هر کدام قابلیت های ویژه‌ای را به بازیکن می‌دهند.

البته تمامی این گزارش‌ها غیر رسمی بوده و احتمال تغییر در هر یک از قسمت‌ها وجود دارد. شرکت Nintendo هنوز عکس العملی نسبت به انتشار این اطلاعات نداده‌ است و معمولا هم نسبت به هر گونه شایعه که از منابع غیر رسمی باشد، واکنشی نشان نمی‌دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا