اخبار بازی

Marc Whitten مایکروسافت را ترک کرد

Marc Whitten مدیر ارشد محصول Xbox شرکت مایکروسافت، این شرکت را ترک کرد. بعد از 14 سال فعالیت در کمپانی مایکروسافت، در تاریخ 21 ماه مارچ Marc Whitten مایکروسافت را به مقصد شرکت Sonos ترک خواهد کرد. همچنین اعلام شده او به عنوان مدیر ارشد محصولات شرکت Sonos فعالیت خواهد کرد.
در بیانیه ای در سایت خبری مایکروسافت، Whitten گفت: "من لذت بسیار زیادی را در این 14 سال به خاطر فعالیت بر روی بزرگترین محصول با بزرگترین تیم برای بزرگترین جامع برده ام. Xbox بسیار ویژه است، به دلیل این که یک تیم بسیار خوب وظیفه ساخت آن را بر عهده دارد و من فرصت پیدا کردم با این تیم فوق العاده کار کنم. همچنین به دلیل این که طرفداران ما، طرفدارانی باورنکردنی در این سیاره هستند. این یک بخش برجسته در زندگی کاری من به عنوان کار بر روی محصولی که واقعا دوستش دارم است. برای من واقعا این تصمیم سخت بود اما من با اعتماد به نفس کامل بهترین روز های پیش رو را برای طرفداران Xbox میبینم و این امر فقط توسط تیم توانای Xbox شدنی است."

تیم Whitten از این به بعد گزارش های خود را به معاونت اجرایی، Terry Myerson اعلام خواهند کرد. کسی که وظیفه نظارت بر بخش نرم افزار و تجارب Windows، بخش Windows Phone و Xbox را بر عهده دارد. Myerson در بیانیه ای گفته است، به دنبال جایگزینی بزرگ برای Marc Whitten است.

 

منبع

بهرام بی غرض

Journalist and Video game critic at @bazicenter and @bazinama | XBL gamertag: Bahram

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا