اخبار بازی

مدز میکلسن هیدئو کوجیما را پدرخوانده خلق موارد جدید می‌داند

مدز میکلسن

مدز میکلسن بازیگر نقش شخصیت Cliff در بازی Death Stranding قرار است یکی از شخصیت‌های منفی اصلی داستان بازی جدید هیدئو کوجیما و استودیو Kojima Productions را به تصویر بکشد. این بازیگر برنده جایزه اسکار دانمارکی تاکنون با بسیاری از کارگردانان بزرگ دنیای سینما کار کرده با این حال به نظر می‌رسد هیدئو کوجیما بیشترین تاثیر را روی ایشان داشته است.

در گفتگویی پیرامون بازی مورد انتظار Death Stranding، مدز میکلسن بینش و تفکر خارج از چهارچوب کوجیما را مورد ستایش قرار داد و ایشان را با عنوان پدرخوانده خلق موارد جدید خطاب کرد.

من دو ساعت را با بازی همراه شدم و در این مدت بسیار متعجب و حیرت‌زده شدم. مشاهده مسیری که این بازی، شما را به آن می‌برد بسیار دیوانه‌وار است. این اثر نه تنها از نظر بصری دیوانه‌کننده بوده بلکه نحوه به اجرا در آمدن آن به گونه‌ای خارج از چهارچوب‌های مشخص است و چیزی‌ست که پیش از این آن را مشاهده نکرده بودیم. من فکر می‌کنم این چیزی‌ست که مخاطبین از هیدئو کوجیما می‌خواهند. ایشان پدرخوانده خلق موارد جدید است.

میلکسن در ادامه از چگونگی کار با کوجیما و الهام‌بخش بودن این بازیساز ژاپنی گفت:

ایشان بسیار نجیب بوده و با تفکری باز در مقابل شما قرار می‌گیرد. در ابتدا باید بگویم که ایشان یک استوری‌برد بسیار بزرگ داشته که شامل تک‌تک شات‌ها درون سکانس‌های اثرش می‌شود. این استوری‌برد، رمان مصور ایشان بوده و تصور کاری که می‌خواهد انجام دهد محسوب می‌شود. ما در اتاقی بودیم که پرده سبز در آن قرار داشت و لباسی سبز و کلاهی که دوربین روی آن قرار داشت به تن کرده بودیم که بسیار عجیب و غریب بودند. ما صحنه‌های کوتاهی فیلم‌برداری می‌کردیم و نمی‌دانستیم طرح داستانی از چه قرار است زیرا این موارد قرار بود در یک بازی پیاده‌سازی شود و سازندگان می‌توانند آن را تغییر دهند. اما تمامی صحنه‌ها را انجام دادیم. خوشبختانه من تنها کسی نبودم که لباس سبز بر تن داشتم و همه افراد نیز همین وضعیت را داشتند که بسیار جالب به نظر می‌آمد.

من تلاش می‌کردم ببینم دید و بینش ایشان در چه مسیری قرار دارد اما منظورم این نیست که دستور مشخص دریافت کنم که مثلا “به این مسیر حرکت کنم، بنشینم و دیالوگ را بگویم”. من از این کار متنفر هستم. اما تلاش برای فهمیدن ذهن و بینش ایشان برای من امری حیاتی بود تا بتوانم ایده‌هایی ارائه کنم که مناسب دنیای این اثر باشد. هیدئو بسیار شخص الهام‌بخشی است.

این بازی در تاریخ 8 نوامبر 2019 برابر 17 آبان 98 توسط شرکت سونی به صورت انحصاری برای کنسول PlayStation 4 در دسترس قرار می‌گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا